Nakon Neuma, koji se modernom cestom, preko Stoca, spojio s unutrašnjošću BiH, za prometnom revitalizacijom vapi i Ravno. Loša cestovna infrastruktura ovoj površinski najvećoj južnohercegovačkoj općini, s ogromnim turističkim potencijalom, počevši od Vjetrenice do Ćirine staze, jedan je od gorućih problema.
To je prioritet
U Ravnom često podsjećaju na to da su prije stotinu i više godina, zahvaljujući uskotračnoj pruzi, bili povezani sa skoro cijelim svijetom.
Od njenog ukidanja, 1976. godine, s ostatkom BiH su povezani uskim asfaltnim putem koji vodi starom Ćirinom prugom.
Upravo je cesta Stolac – Neum, koja je svečano otvorena koncem juna prošle godine, velika mogućnost za povezivanje Ravnog s ostatkom BiH, i to od Hutova, Dračeva, preko Cerovice, praktično već izgrađeni pravac, odnosno dio nove magistralne ceste.
Tu ideju pokrenuli su zajedno Stolac, Čapljina, Ravno i Neum, s obzirom na to da im spomenuta mjesta teritorijalno pripadaju.
Završen dio
Andrija Šimunović, načelnik Ravnog, kazao nam da je dionica Ravno – Hutovo prioritet.
- Potrebno je da se izvrši rekonstrukcija cijele trase u punom profilu po normativima magistralnih cesta. Sada je u pitanju dio projektne dokumentacije na dionicama koje nisu završene. Riječ je o prostoru oko Hutova, nekih šest do sedam kilometara izrade glavnog projekta te dionice koja je na prostoru općine Neum. Dio projektne dokumentacije koja se odnosi na Općinu Ravno je završena i to je urađeno kroz kantonalni proračun, u vrijeme prije prekategorizacije - rekao je Šimunović.
Radovi na izgradnji prolaza kod Stoca, odnosno tzv. obilaznice, u dužini od 1,3 kilometra, i dalje traju. Prolaz se gradi s ciljem smanjenja prometne gužve u gradskoj zoni, odnosno radi funkcionalnijeg prilaza cesti Stolac – Neum za autobuse i veća vozila. Projektnim rješenjem gradi se kružni tok na ulazu u Stolac i mostić preko Bregave, a očekuje se da će radovi biti završeni u martu ove godine.