Spektakl klasične muzike „Tri tenora“, koji je nedavno održan u dvorani u Skenderiji, pokazao je još jednom da Sarajevo itekako ima publiku za ovu vrstu umjetnosti.
Ulaznice za ovaj gala koncert planule su rekordnom brzinom iako baš i nisu bile jeftine.
I dok se još prepričavaju dojmovi, koncert “Tri tenora” je ponovo pokrenuo pitanje koncertne dvorane u Sarajevu, što je ključni uvjet da bi publika mogla svjedočiti i većim događajima ovog tipa i zvijezdama najvećeg kalibra.
Ruku na srce, bilo je priča, projekata, obećanja, planova, kampanja, potpisivanja peticija za ovaj projekt, ali do danas – ništa. Sve je, kao i mnogo toga kod nas, ostalo mrtvo slovo na papiru.
No, šta očekivati od raznih garnitura koje dolaze i odlaze i koje se, kao, staraju o kulturi, kada je njima baš velika vijest kad koncertni klavir stigne u Narodno pozorište Sarajevo?!
Ovo su tek primjeri koji pokazuju kako se od grada, koji je nekada davno bio poznat po svojoj muzičkoj, teatarskoj, filmskoj avangardi, sigurnim putem i velikim koracima spuštamo se u blato provincije.
U Zagrebu, recimo, ljudi u redovima stoje da nabave ulaznicu za balet, za veliku izložbu velikog Meštrovića regulirao se ulazak zainteresiranih...
E, tako nekako funkcionira kulturna metropola.
A, inače, u Zagreb iduće godine stiže Ed Širan (Sheeran), a u Beograd „Rammstein“. A kod nas?