JP AUTOCESTE FBIH

Otvorene aplikacije za pretkvalifikaciju za izgradnju dionice Tunel Kvanj – Buna

Predviđeni rok izgradnje je 24 mjeseca

Dionica Tunel Kvanj – Buna. JP AUTOCESTE FBIH

A. O.

28.11.2022

U operativnom uredu JP Autoceste FBiH u Sarajevu danas je obavljeno javno otvaranje aplikacija za pretkvalifikaciju za izgradnju autoceste na Koridoru Vc, dionica Tunel Kvanj – Buna.

Pristiglo je osam aplikacija za izgradnju dionice Tunel Kvanj-Buna, kako slijedi:

JV: Limak Insaat Sanayi VE Ticaret A.S. – DL E&C CO.LTD. (Turska/Koreja);

JV: Ozkar Insaat Sanayi VE Ticaret A.S. – Dogus Insaat VE Ticaret A.S. (Turska/Turska);

JV : Azvirt, Stecol, Hering and PowerChina (Azerbejdžan/Kina/BiH/Kina)

JV : China Railway Tunnel Group Co.Ltd. – China Overseas and Engineering Group Co.,Ltd. (Kina/Kina);

JV: China Road and Bridge Corporation – CCCC Second Highway Engineering Co., Ltd (Kina/Kina);

JV: Ozaltin – Yapi Merkezi (Turska/Turska);

JV: Celikler Insaat Taahhut ve Sanayi A.S. – Gulermark Agir Sanayi Insaat VE Tahhut A.S. – YSE YAPI Sanayi VE Ticaret (Turska/Turska/Turska);

Cengiz Insaat Sanayi VE Ticaret A.S. (Turska).


Procijenjena vrijednost

Procijenjena vrijednost nabavke iznosi 150 miliona eura bez PDV-a.

Dionica Tunel Kvanj – Buna, ukupne dužine 5,25 km, počinje otvorenom trasom prije ulaza u tunel Kvanj (2.720 m) tunelom prolazi kroz brdo Kvanj, zatim mostom prelazi Rotimski potok (320 m) i završava u mjestu Stanojevići neposredno prije odmorišta Rotimski potok gdje se nastavlja na izgrađenu dionicu Buna – Počitelj. Neposredno prije završetka ove dionice planirana je izgradnja natputnjaka Rujevice kako bi se omogućila nesmetana komunikacija između mjesta Stanojevići i Gubavica.

U sklopu izgradnje ove dionice planirana je i izgradnja priključne saobraćajnice za naselje Hodbina, dužine 1415 m, a ista je predviđena kao privremeni priključak autoceste do izgradnje petlje Mostar jug.


Bespovratna sredstva

Predviđeni rok izgradnje je 24 mjeseca.

Izgradnja dionice Tunel Kvanj – Buna finansirati će se sredstvima osiguranim kod Evropske investicijske banke (EIB) te bespovratnim sredstvima Evropske unije koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).

Dionica Tunel Kvanj – Buna od iznimne je važnosti za završetak južnog dijela Koridor Vc, jer spaja već izgrađenu dionicu Buna – Počitelj na M-17.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.