Nakon što je na inicijativu povjerenika Saveza za bolju budućnost za Kanton Sarajevo Mirvada Kurića pokrenuta telefonska linija za pomoć građanima koji nisu u mogućnosti sami otići po lijekove i nalaze, veliki broj korisnika se žalio da nisu mogli automatski produžiti terapiju, ali je i ovaj problem riješen.
Kurić je u postu na Facebooku napisao da je u saradnji sa Sakibom Katanom, direktorom Zavoda zdravstvenog osiguranja KS uspio iznaći rješenje za ovaj problem.
- Od kada smo otvorili telefonske linije za pomoć građanima koji ne mogu sami otići po lijekove ili nalaze, najveći broj građana žalio se na nemogućnost automatskog produžavanja terapije (hronični bolesnici, penzioneri). Jednako tako, u razgovoru sa vrijednim ljekarima u domovima zdravlja, vidim da je i njima to veliki teret, da im baš i nema smisla, posebno ne u vrijeme pandemije, kada se bore za živote naših građana – kaže Kurić u postu.