Izgradnja poddionice Tarčin – ulaz u tunel Ivan, čime će se znatno smanjiti vrijeme putovanja između Sarajeva i Mostara, finasirat će se bespovratnim sredstva Europske unije u visini od 11,8 miliona eura i 50 miliona eura osiguranih kod Evropske investicijske banke (EIB).
Prijedlogom sporazuma o bespovratnim sredstvima EU između Bosne i Hercegovine i Europske investicijske banke (EIB) za poddionicu Tarčin – ulaz u tunel Ivan nastavljeno je sufinanciranje projekta izgradnje autoceste na Koridoru Vc u sklopu Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (Western Balkans investment Framework – WBIF).
U toku je evaluacija ponuda za izbor najpovoljnijeg izvođača na poddionici Tarčin – ulaz u tunel Ivan. Poddionica je duga 4,9 kilometara i od značajnijih objekata gradit se most Raštelica 1 dužine 518 metara i most Raštelica 2 dužine 609 metara, te dva odmorišta.
"JP Autoceste FBiH" kao krajnji korisnik sredstava osiguranih putem europskih banaka (EBRD i EIB) za izgradnju autoceste na Koridoru Vc u mogućnosti je aplicirati za bespovratna sredstva EU koja se realiziralu putem Investicijskog okvira za Zapadni Balkan, i zajedno sa zajmove EIB-a i EBRD-a pomažu u finansiranju investicija čija ukupna vrijednost prelazi 1,1 milijardu eura.
Do sada je odobreno ukupno 12 grant aplikacija, što iznosi 153.943.153 eura.
Građevinski radovi na izgradnji Koridora Vc nisu stali čak ni u vrijeme pandemije koronavirusa. Zaštitne mjere primijenjene na svim gradilištima pozitivan su primjer, jer znače zadržavanje radnih mjesta u teškim vremenima. Veliki javni investicioni programi otvaraju nova radna mjesta, što je izuzetno važno, a nastavak izgradnje je potreban više nego ikad kako bi se ublažili negativni utjecaji pandemije.