Potpisivanje ugovora o gradnji dionice Tarčin - Konjic, poddionice Tarčin - Ivan, LOT 2, Tunel Ivan, održat će se danas sa početkom u 11 sati u sjedištu JP "Autoceste FBiH" u Mostaru.
Ugovor će potpisati direktor "Autocesta FBiH" Adnan Terzić i u ime izvođača radova direktor "Euro-Asfalta" Sarajevo Hamed Ramić te ministar prometa i komunikacija FBiH Denis Lasić u svojstvu svjedoka "Autocesta FBiH", a u svojstvu svjedoka "Euro-Asfalta" Munir Ramić.
Vrijednost ugovora o gradnji poddionice Tunel Ivan je 57.628.570 eura, bez PDV-a, a finansirat će se sredstvima osiguranima kod Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) i bespovratnim grant sredstvima odobrenim od WBIF-a (sredstva EU) u visini od 11,4 miliona eura.
Tunel Ivan dio je autoceste na dionici Tarčin – Konjic, poddionice Tarčin – Ivan, LOT 2. Ovaj tunel je dvocijevni sa po dvije trake i proći će kroz planinski prijevoj Ivan-sedlo. Ukupna dužina desne tunelske cijevi je 1.721 metar, dok je lijeva tunelska cijev duga 1.761 metar, a bit će pozicionirana ispod postojećeg tunela Ivan na magistralnoj cesti M-17, saopćeno je iz "Autocesta FBiH".
Tunel je projektiran da se izvodi po novoj austrijskoj tunelskoj metodi (NATM). Po izlasku iz tunela, trasa autoceste se privremenom prometnicom spaja sa magistralnom cestom M-17, koja označava kraj ove dionice.
Predviđeni rok za gradnju je 30 mjeseci.
"Autoceste BiH" objavile su i poziv za dostavu ponuda za gradnju autoceste na Koridoru 5C, dionica Tarčin – Konjic, poddionica Tarčin – ulaz u tunel Ivan, LOT 1.
Dužina poddionice Tarčin – ulaz u tunel Ivan je 4,9 kilometra. Značajniji objekti na navedenoj poddionici su most Raštelica 1, dužine od 518 metara, i most Raštelica 2, dužine od 609 metara. Na poddionici su planirana i dva odmarališta u mjestu Raštelica. Gradnja ove poddionice finansirat će se iz sredstava Evropske investicijske banke (EIB) i bespovratnim grant sredstvima odobrenim od WBIF-a (sredstva EU) u visini od 11,7 miliona eura.