U sjedištu JP „Autoceste FBiH“ danas je potpisan ugovor o izgradnji dionice Poprikuše – Zenica sjever (Donja Gračanica), poddionica Vranduk – Ponirak, čija je vrijednost 76.592.799 eura, a sredstva su osigurana putem OPEC Fonda za međunarodni razvoj (OFID).
Ugovor su potpisali Adnan Terzić, direktor „ Autocesta FBiH“, i u ime konzorcija izvođača radova Ahmet Murat Turkoglu, direktor ''Azvirt L.L.C'' (Azerbejdžan), Mario Bevanda ispred „Heringa“ Široki Brijeg te Denis Lasić, ministar prometa i komunikacija FBiH, u svojstvu svjedoka.
- Danas smo završili drugu fazu procesa ugovaranja ove poddionice, a to je izlazak na teren i rad na 5,3 kilometra na dionici od izlaza od tunela Zenica do Vranduka. To je vrlo zahtjevan objekt s tunelima, mostovima i vijaduktima, a rok za izvođenje radova je 24 mjeseca - rekao je Terzić.
Također, on je ustvrdio da je ovim ugovorom započeta faza novog investicionog ciklusa koji će, rekao je, vrlo brzo biti nastavljen, najkasnije za mjesec, potpisivanjem ugovora za dva lota na relaciji od Počitelja do Zvirovića te na dionici tunela Zenica, odnosno na M-17, na dionici od Vranduka do Nemile.
- To će podrazumijevati da negdje do ljetnih odmora imamo rad na 36 kilometara koridora i mislim da je za ovu prvu fazu ovaj investicioni ciklus jako obiman i da je riječ o zahtjevnom poslu kako za „Autoceste“ tako i izvođače radova - naveo je on.
Turkolu je iznio da su s njihovim partnerom „Heringom“ jako motivirani doprinijeti ubrzanom, ali i efikasnom i profesionalnom izvođenju radova na sekciji Vranduk –Ponirak.
- Uključit ćemo našu modernu inovativnu tehnologiju i profesionalni tim stručnjaka - poručio je on.
U ime Vlade FBiH konzorciju i „Autocestama“ je čestitao Lasić, kazavši kako je uvjeren da će radovi na ovoj poddionici biti urađeni kvalitetno i prije predviđenog roka.
- Do ljeta će biti aktuelni radovi na više od 35 kilometara autoceste i uvjeren sam da ćemo u ovoj godini finansijski zaokružiti sve one kritične dionice - kazao je Lasić.
Odgovarajući na novinarsko pitanje u vezi s negodovanjem mještana južnih mostarskih naselja zbog izgradnje dionice Mostar-jug - Buna, kao i o tome da li „Autoceste“ posjeduju svu neophodnu dokumentaciju za taj projekt, Terzić je podsjetio da je Federalni parlament usvojio izmjene i dopune Prostornog plana Federacije BiH s posebnim obilježjima za Koridor 5C.
- Vlada Federacije je utvrdila javni interes za tu trasu i to nije nešto što rješavaju „Autoceste“. Bio je zahtjev Doma naroda FBiH da se preispita mogućnost da se ta trasa prebaci na desnu stranu prema „Sokolu“, gdje smo odmah naručili multikriterijsku analizu koja je urađena od svih relevantnih institucija i koja se sastoji od 17 elemenata, a koja je pokazala da je ova trasa puno povoljnija. Mi ćemo kao implementator uraditi sve da smanjimo probleme koje građani mogu eventualno imati - poručio je Terzić.