VOZILI SMO

Petnaesto izdanje Road Toura u BiH i nezaboravno iskustvo: Porsche pokazao raskoš svih talenata

Testirali smo okretnog Boxtera, električnog Taycana, hibridnog Cayennea, pa sve do 911 Turbo S i Cayenne Turbo S

S Porsche Road Toura - Avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
+1
E. Ć.

12.5.2024

Petnaesto izdanje Porsche Road Toura, koje uspješno spaja ljepote Bosne i Hercegovine sa uzbudljivom vožnjom, donio je i neke novitete. Predstavio nam je praktično kompletnu ponudu ove marke.

Iz Štutgarta je za ovu priliku poslano šest automobila, a konvoj raznovrsnih Porsche modela napravio je "đir“ od Sarajeva do Mostara i nazad, a ovog puta bio je omogućen i dinamički test na pomoćnoj pisti u Mostaru.

Isprobali smo sve što Porsche nudi, tako smo vozili okretnog Boxtera, električnog Taycana, hibridnog Cayennea, pa sve do 911 Turbo S i Cayenne Turbo S.

Jedan od rijetkih

Turneju smo počeli u Taycan Turbo Cross Turismu. To je bio jedan od najzanimljivijih automobila u konvoju jer se radi o električnom Porscheu koji može sve. Ima praktičnost, poboljšanu upotrebljivost, električnu mobilnost i terenske mogućnosti, a samo 2,8 sekundi mu treba do 100 km/h.

Zapravo je malo automobila koji to mogu, a posebno onih koji su uz to električni i sposobni za svakodnevnu upotrebu. Ovaj model ima 885 ks i bateriju od 105 kwh koja ima domet od 600 kilometara.

Nakon moćnog Taycana, uslijedio je pravi klasik – Porsche 911 Targa 4. Ovaj model prati inovativni automatski krovni sistem. Krov se otvara i zatvara za samo 19 sekundi. Ima 385 ks, a do 100 km/h je dovoljno samo 4,4 sekundi.

Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
+1

Targa 4 je "zvijer“, a šta tek reći za Porsche 911 Turbo S. Inače, 911 Turbo slavi 50 godina postojanja, a mi smo probali model koji je u Exclusive Manufaktur izdanju. 

Fantastičan interijer koji vraća u 1960-te. Osim toga, ima vrhunski performans s 3,8 litarskim bokser motorom od 650 konjskih snaga, a ubrzanje traje svega 2,7 sekundi.

Prelazak u Luxury kategoriju

Za one koji vole vjetar u kosi idealan je Porsche 718 Boxster S. Boxter u S verziji ima 2,5 litarski motor od 350 ks i 420 Nm okretnog momenta u rasponu od 1.900 o/min do 4.500 o/min. Do 100 km/h ide za 4,2 sekunde.

Iz Porsche Centra su nam prije turneje naglasili kako brend prelazi iz Premium segmenta u Luxury kategoriju, a jedan od pokazatelja zbog čega je to tako jeste Porsche Cayenne Turbo GT.

Veliki i prostrani SUV privlačnog dizajna nudi performanse koje su ranije bile nezamislive i za sportski coupe. Pod haubom je moćan 4,0 V8 motor i priključni hibridni sistem koji oslobađaju moć od čak 739 KS. Iako je težak 2,5 tone, ovaj SUV stiže do 100 na sat za svega 3,6 sekundi.

Turneju smo završili u Macanu S. Pokreće ga novi 2,9 litarski V6 motor. Ima nešto manju radnu zapreminu, ali više konjskih snaga – ukupno 380 KS. Za samo 6,2 sekunde ubrzava do 100 km/h, a ono što je specifično za ovaj model jeste da sve vrijeme ima udobnost i svakodnevnu upotrebljivost.

Raste tržište u BiH

Kratku pauzu na pomoćnoj pisti i između poligona iskoristili smo za razgovor s Porsche brend menadžerom za BiH Arminom Mulovićem.

- Trenutno se nalazimo u tranziciji između konvencionalnih vozila i vozila na električni pogon. Treba naglasiti da tržište u BiH raste iz godinu u godinu kada su u pitanju luksuzni segmenti – rekao je Mulović.

Naglasio je kako su ovakva vrsta druženja izuzetno važna za Porsche jer je bit svakog Porschea doživljaj vožnje. A to svakako i nudi. 

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.