Ferrari nikada više neće prodati novi auto onima koju su se ogriješili o njihov nepisani kodeks.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Naime, postoje poznate ličnosti koje imaju zabranu kupovine Ferrarija.
U Ferrariju sa prodajom nemaju problema, naprotiv, briljiraju kao nikad srušivši vlastiti prodajni rekord iz 2021. godine i ostvarivši godišnju dobit od 833 miliona eura i ujedno su i marka koja najviše na svijetu zarađuje po prodatom automobila, navodi Jutarnji list.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Međutim, poznata je stvar da rijetko koji proizvođač ima toliko stroge zahtjeve i provjere kada je u pitanju odabir klijenata kao što to ima Ferrari.
Italijanska kompanija pomno bira ko će se naći za upravljačem njihovih modela, a to se posebno odnosi na VIP liste na kojima se nalaze klijenti predodređeni za posebne limitirane serije.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Najvažnije i pravilo broj 1 jeste da ne smijete da prodate Ferrari u prvoj godini vlasništva, a ako se odlučite na prodaju, o tome morate da obavijestite kompaniju. Isto tako, u Maranelu smatraju da nije poželjno modifikovati automobil, mijenjati znak ili ga obljepljivati u folije.
Ovo je lista poznatih osoba kojima je doživotno zabranjeno ponovo da kupuju Ferrari.
Prvi na listi poznatih osoba kojima je zabranjen ulaz u kuću Ferrari je voditelj auto-emisije Top Gear i automobilski influenser Kris Haris (Chris Harris), koji je jednom prilikom izjavio da su primjerci Ferrarija za novinarske vožnje bolje optimizovani od onih koje prodaju, što nikako nije prijalo ljudima u Maranelu.
Sljedeći na njihovoj crnoj listi je američki reper 50 Cent koji je u nekim postovima na Instagramu ocrnio jedan od svojih Ferrarija, što je prema mišljenju ljudima iz kompanije bilo potpuno bez osnova, jer je bilo riječi o nedostatku održavanja.
Video-zapisi u kojima "čisti" svoj Ferrari skupim šampanjcem bili su za njih posebno degutantni za osobu kojoj su prodali novi automobil.
Treći na listi je pjevač Džastin Biber (Justin Bieber) poznat po svojim skandalima, a i danas se prepričava kako je prije nekoliko godina pijan vozio svoj Ferrari 458, pa potom zaboravio gdje ga je parkirao te ga je tražio dvije nedjelje po parkinzima i garažama hotela i klubova.
Tome pridodaju višestruke modifikacije koje je napravio na svojim Ferrarijima koje marka smatra vulgarnim zbog svog imidža luksuznog brenda.
Teško je zamisliti da jedan od velikih holivudskih glumaca italijanskih korijena poput Nikolasa Kejdža (Nicolas Cage) može da ima problem sa ljudima iz Ferrarija, međutim u delikatnu situaciju dovele su ga finansije.
Morao je da proda svoj Ferrari Enco kako bi isplatio dugove, ali ono što je stvarno zasmetalo marki je to što je to učinio za cijenu nižu od njene izvorne vrijednosti, jer cijene Encu samo rastu.
Švicarski dizajner Filip Plejn (Philip Plein) je također nepoželjan, a Ferrari ga je tužio, pa je izgubio pravnu bitku i italijanskom proizvođaču morao da plati odštetu od 300.000 eura.
Razlog: tužen je zbog postova na društvenim mrežama jer je prema Ferrariju objavljivanjem fotografija svoje modne kolekcije nezakonito "prisvojio" brend Ferrarija koji stoji uz njegov zaštitni znak, a sve radi promocije vlastite marke i proizvoda.
Reper Tajga (Tyga) ne smije više da uđe u salon Ferrarija zbog toga što je 2012. godine iznajmio Ferrari 458 Spajder, ali kada ga je vratio, nije imao novac za iznajmljivanje. Ferrari ga je zbog toga stavio na crnu listu.
Muzičar i producent elektronske muzike, Deadmau5, je na svoj Ferrari 458 Spider stavio prilagođeni omot Nyan Cata iz igrice, prilagođene oznake i prostirke i preimenovao ga u Purari, a zatim ga je vozio na brojna auto događanja.
Ferrari je poznat po tome da ne dopušta velike promjene na svojim automobilima, pa to nisu odobrili. Poslali su protestno pismo, te je Deadmau5 prodao auto takav kakav je bio sa mačkom Nyanom na njemu. Ferrari ga je brzo stavio na listu nepoželjnih kupaca.
Bivšem američkom bokseru Mejveteru (Floyd Mayweather Jr.) Ferrari više nikad neće prodati novi model zbog nemogućnosti da zadrži svoje automobile duže od nekoliko mjeseci (a trebalo je da ih vozi najmanje godinu dana), i zato što ih je kupovao samo za pokazivanje i tako štetio ugledu brenda jer nije mario za cijenu kod ponovne prodaje.
Uz sve ovo, kada je shvatio da ih ima previše, poklanjao ih je poznanicima. Isto tako, personalizacije koje je izveo na nekima od njih prema Ferrariju su bez ukusa i stila.