Djevojčica po imenu Sindi Kimberli (Cindy Kimberly) prije devet godina nije ni slutila da će joj se život okrenuti i ostvariti san. Naime nju je primjetio Džastin Biber (Justin Biber), njena omiljena pop simpatija, i objavio fotogriju na svom Instagram profilu kako bi saznao njeno ime.
Pop kultura
Rođena je kao Sindi Kimberli Rubira Adsuar, većina ljudi je sada poznaje kao "wolfiecindy", ali ova 25-godišnjakinja je više od onlajn nadimka. Kao i mnoge devojke njene generacije, Kimberli je odrasla na internetu, čitajući fanfikcije i gradeći onlajn zajednicu tinejdžera koji su bili "opsjednuti" fenomenima pop kulture.
Nakon šest godina vođenja naloga obožavatelja Džastina Bibera, deaktivirala ga je, pokušavajući da napravi pauzu i stvori sopstveni identitet.
- Morala sam da započnem svoj život. Nisam mogla da čekam da me on primjeti - rekla je za "TeenVogue".
Međutim, iste sedmice kada je donijela ovu odluku, Biber ju je primjetio i podijelio njeno tada anonimno lice sa milionima pratilaca.
- Cijeli internet je "radio" na mom slučaju. Imala sam samo 16 godina. Osjećala sam se zaista izloženo. Odrasla sam u jednoroditeljskom domaćinstvu i čuvala sam djecu kako bi financijski pomogla mami. Ljudi su to saznali i sutradan je bilo u svim vijestima - navodi manekenka rođena u Amsterdamu, odgajana u Španiji.
- Ima smisla da ljudi znaju samo kako izgledam ili da me znaju samo po mojim slikama. Volim da pričam priče kroz slike, ali imam i strah od interneta. Mislim da danas društvene mreže čine da se osećamo tako povezanima, ali i tako usamljenima u isto vrijeme - poentirala je.
Veliko sljedbeništvo
Sa sedam miliona pratilaca na Instagramu, pretpostavili biste da je Kimberli navikla na pažnju, ali je po prirodi introvertan tip ličnosti.
- Nisam bila najdruštvenije dijete. Mnogo sam se selila kada sam bila mlađa, tako da je za mene internet bio jedina konstanta.
Sindi je u međuvremenu krasila naslovnice prestižnih magazina "Cosmopolitan" i "SportsIllustrated", "Maxim", bila je zaštitno lice "Yeezy" marke, radila je kampanje za Filipa Plejna, Miu Miu...
U posljednjih nekoliko godina, influenseri i kreatori sadržaja su se pojavili kao vodeća sila marketinga i i oglašivača brendova. Kimberlino veliko sljedbeništvo na društvenim platformama promijenilo je način na koji industrija gleda na nju.
- Često na snimanju budu ljudi koji se iznenade jer sam "dobra". To je frustrirajuće jer volim da se bavim manekenstvom. Osjećam kao da većina ljudi ima predrasude zbog mog profila, kao da ne znam zanat. Ne cijene me - bila je iskrena.
Umjetnički prostor
Kimberli je oduvijek znala da želi da postoji u modnom i umjetničkom prostoru. Njena tetka je krojačica, a majčina omiljena zabava bila je šivenje, tako da je odrasla okružena dizajnom. Ubrzo je shvatila da svoje umijeće treba da iskoristi na najbolji mogući način i izgradi sopstveni modni brend, koji zasada rapidno raste.
- U svojoj glavi sam umjetnik, crtam i sama kreiram svoje dizajne, ali se također osjećam nevjerovatno stidljivo zbog toga. Ne dijelim mnogo toga jer je internet ovih dana tako okrutan. Volim umjetnost i toliko je konzumiram svakodnevno, pa želim da učestvujem u njoj. Želim da otvorim ta vrata u potpunosti. Imam nešto da ponudim ovoj industriji. Većina ljudi me možda poznaje na više površnom nivou, ali svi smo mi složena bića koja nisu suđena da budu samo "jedna stvar" - govori Kimberli.