Čak i najrazboritijim ljudima teško je izbjeći sukobe s kolegama na poslu. Istovremeno, nakon žestokih debata neki od nas sami sebi stvaraju neprijatelje, dok su drugi u stanju da održavaju ugodne servisne odnose s protivnicima.
RIJEČ STRUKE
Komunikacija će biti učinkovita ako prvo detaljno razmislite o tačkama razgovora i odaberete teške argumente
Pročistite svoju komunikacijsku taktiku. Ilustracija
Čak i najrazboritijim ljudima teško je izbjeći sukobe s kolegama na poslu. Istovremeno, nakon žestokih debata neki od nas sami sebi stvaraju neprijatelje, dok su drugi u stanju da održavaju ugodne servisne odnose s protivnicima.
Pročistite svoju komunikacijsku taktiku. Sprečavanje svih potencijalnih nesuglasica je, nažalost, nemoguć zadatak. Neki zaposleni pokušavaju samostalno riješiti konflikte s kolegama, a neki trebaju podršku menadžera. Najčešći uzrok nesporazuma uključuje pogrešne proračune šefova, a drugi navike i stavove zaposlenih.
Dakle, u većini slučajeva sukob je posljedica nesposobnosti šefa da kompetentno upravlja osobljem koje mu je povjereno, da imamo nejasno definirane radne obaveze, također, i lično raspoloženje šefa i njegova popustljivost ili pristrasnost prema određenom krugu podređenih.
Slobodan Nogo, neuropsihijatar. Avaz
Problemi imaju tendenciju da se gomilaju i umnožavaju iritaciju i nezadovoljstvo osoblja u aritmetičkoj progresiji. Što je najgore, može trajati sedmicama, mjesecima, pa čak i godinama. Kako biste spriječili situacijske ili bespotrebne svađe, preporučuje se ne prikupljanje činjenica, već odmah pričajte o poteškoćama.
U žaru trenutka ne istresajte svoje tvrdnje na glavu kolegi, pripremite ga za dijalog. Da biste to uradili, recite mu da želite razgovarati o poslu i dogovorite pogodno vrijeme za razgovor. Komunikacija će biti učinkovita ako prvo detaljno razmislite o tačkama razgovora i odaberete teške argumente.
Zatim, u prijateljskom, kolegijalnom stilu iznesite suštinu stvari. Onda saslušajte gledište kolege i pokušajte razumjeti logiku njegovih postupaka, a najvažnije i najteže je pokušati mentalno stati na njegovu stranu. I tek nakon toga razviti zajednički algoritam akcija za uklanjanje uzroka nesporazuma.
I glavno, na kraju - ne ljutite se. Takvo ponašanje je destruktivno za psihu svakog pojedinca.
Prilikom upravljanja konfliktima jedna od glavnih vještina je sposobnost kompromisa i pronalaženja konsenzusa u kontroverznim situacijama. Ako želite da održite prijateljski odnos s kolegom, onda nemojte isticati njegove slabosti, kancelarijski sporovi će biti zaboravljeni, a uvrede malo teže. Nemojte kritizirati ili analizirati pogrešne korake kolege. Ako se ne slažete s predloženim rješenjem, tada će biti dovoljno napomenuti da nemate povjerenja u njegovu punu djelotvornost.
VREMENSKA PROGNOZA
NAKON SUSRETA U ZAGREBU
NOVA VLASNICA
"AVAZ" NA LICU MJESTA