O "CRNOM PETKU"

Sanel Halilbegović, profesor Burch univerziteta: Cilj je dovesti mušterije

Mislim da se, kao nikad, u posljednjih nekoliko godina koriste i neetične marketinške kampanje

Sanel Halilbegović: Masa drugih razloga. Facebook

Alen Bajramovic

29.11.2024

Profesor Internacionalnog Burch univerziteta Sanel Halilbegović očekuje da rekord ovaj put bude oboren, jer se radi o iznosu koji je u poređenju s drugim pa i zemljama slične veličine relativno mali.

- Mislim da se, kao nikad, u posljednjih nekoliko godina koriste i neetične marketinške kampanje i trikovi da se ljudima “utrapi” neka roba. Imate i teaser kampanje s popustima od 70 posto, a da je u pitanju samo jedan proizvod. Ili s više artikala kod kojih je sniženje u tom procentu limitirano na ograničenu količinu. Cilj trgovaca, posebno lanaca koji su iskusni u toj priči, jeste dovesti potencijalnu mušteriju u radnju, a kada uđe, zbog mase drugih razloga i pod psihološkim pritiskom, nešto svakako i kupi - pojašnjava Halilbegović.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.