Kompanija „Euro Asfalt“ zatražila je od Ministarstva privrede BPK Goražde izdavanje prethodne vodne saglasnosti za snabdijevanje vodom i ispuštanje otpadnih voda za potrebe privremenih objekata za proizvodnju betona i smještaj radnika u Hrenovici i Podhranjenu. Radi se o lokacijama na sjevernom i južnom portalu gradilišta gotovo 5,5 kilometara dugog tunela Hranjen. U Kantonalnom ministarstvu privrede pojašnjavaju da su radovi na probijanju tunela i izgradnji primarne i sekundarne betonske obloge u glavnoj i servisnoj cijevi tunela intenzivirani.
Južna strana
- Zatražena je i lokacija za odlaganje materijala iz tunela, jer pojačan je intenzitet radova i postojeća deponija brzo se puni, pa bi u roku od tri mjeseca trebalo obezbijediti novu lokaciju za još nekih 300.000 kubika. Ta lokacija treba biti na udaljenosti do tri kilometra s južne strane – kazao je za „Avaz“ ministar privrede BPK Goražde Zijad Briga.
On očekuje sastanak u JP „Autoceste FBiH“ na kojem bi se dogovorilo da uporedo s izgradnjom tunela počne i izgradnja brze ceste Hrenovica – tunel Hranjen – Goražde. U „Autocestama FBiH“ kažu da, s obzirom na složenost projekta, a koji je podrazumijevao završetak procesa eksproprijacije, ishodovanja potrebnih saglasnosti i dozvola od nadležnih institucija i ministarstava, te odabir izvođača i nadzora radova, ovaj projekt ne zavisi isključivo od ovog javnog preduzeća.
- Projektna dokumentacija za projekt brze ceste Hrenovica – Goražde, u sklopu koje se nalazi i tunel Hranjen, u potpunosti je završena. Trenutno se provode aktivnosti na probijanju tunela Hranjen, iskopu glavne i servisne tunelske cijevi u dužini od 2.859 metara ili 51,48 posto. Izvršena je izrada sekundarne obloge u glavnoj tunelskoj cijevi u dužini od 1.568 metara ili 28,20 posto – navode iz “Autocesta FBiH”.