Nakon što su im „Autoceste FBiH“, zbog debelog kašnjenja rokova, počele obračunavati penale, čini se da su se u kinesko-azerbejdžanskom konzorciju „Azvirt Limited Liability Company Sinohydro Corporation limited“ i „Powerchina Roadbridge Group“, zaduženom za izgradnju kolosalnog mosta Počitelj na autocesti Koridora 5C, uozbiljili.
Uz tunel
Tako su se, kako smo se uvjerili na gradilištu, prilično zahuktali radovi na rasponskim konstrukcijama preostala dva stuba od ukupno šest.
- Trenutno su rasponskom konstrukcijom spojena četiri stuba od ukupno šest. Dužina mosta iznosit će 980 metara, a visina stotinu metara. Radovi se sada odvijaju na završetku rasponske konstrukcije - objavili su iz JP „Autoceste FBiH“.
Tako je pitanje dana kada će biti spojeni stubovi koji se u građevinskom dnevniku vode kao S1, čija je visina 92 metra, i S2 od 97 metara. Upravo svi ostali stubovi su kopija S2. Paralelno traju radovi i na spajanju rasponske konstrukcije stuba S1, koji se nalazi uz sami tunel na magistralnom putu M-17, Mostar – Čapljina, s upornjakom.