Švicarski navijač Luka Lutenbeh (Loutenbach) postao je hit na društvenim mrežama zbog svoje izuzetno emotivne proslave gola Marija Gavranovića kojim je njegova reprezentacija obezbijedila produžetak u duelu s Francuskom u 93. minuti, a potom i prolazak u narednu fazu Eura.
Švicarci su napravili ogroman podvig izbacivši Francusku sa Evropskog prvenstva, a nadoknada vremena je i donijela rolekoster emocija kod svih navijača, a najistaknutija reakcija je bila kod izvjesnog Luke, čije su slike munjevitom brzinom došle do svakog dijela interneta.
Nakon svega, kompanije se otimaju da mu budu sponzori i da ih on reklamira. Švicarska avio-kompanija "FlySwiss" obezbijedila besplatno putovanje do Sankt Peterburga gdje će ova reprezentacija igrati četvrtfinale protiv Španije.
Kompanija Red Bull će poslati veliku količinu energetskih pića ovom navijaču kako bi njegov put u Rusiju prošao na što bolji način, a čak će dobiti i jedan velnes vikend.
Pored ovih ponuda, došla je i jedna malo neobičnija od ostalih. Navodno, Švicarski institut za zdravlje je kontaktirao Luku tražeći od njega da bude njihovo zaštitno lice koje će pozvati mlade na vakcinaciju protiv koronavirusa.
Luka je izjavio za švajcarski "Blick" da još uvijek ne zna šta će sa svim ovim ponudama, ali kako je javio marketinški stručnjak iz ove zemlje, Murbak, "super fan" će od svega dobiti nekoliko povlastica, ali neće moći da unovči svoju trenutnu popularnost.
"Avaz" i "SofaScore" jedini u BiH pokreću „Pick'em“ igru pogađanja rezultata na EURU u kojoj možete osvojiti „PlayStation“, a započeti igru i vidjeti pravila možete ovdje.