Nema preciznog odgovora zbog čega je inspekcija Republike Srpske firmi „Inženjering“ iz Jelaha zabranila gradnju mosta na rijeci Spreči koji spaja Klokotnicu u FBiH i Suho Polje u RS, odnosno dvije općine Doboj i Doboj-Istok i dva entiteta.
U odgovoru na naše pitanje kaže se da su radovi na mostu zabranjeni iz formalnih razloga te zbog vremenskih uvjeta i pandemije COVID-19.
Inače, na ovom mjestu inžinjerske jedinice danskog SFOR-a su 2001. godine, s ciljem povratka Bošnjaka, ali i za domicilne Srbe u Suhom Polju, sagradile privremeni, montažni Most mira, koji je dotrajao i postao nesiguran za putničke automobile i pješake, a veliki kamioni preko njega ne mogu proći, što stanovnicima Suhog Polja stvara probleme.
Zbog toga se prije nekoliko godina rodila ideja o gradnji savremenog mosta na ovom mjestu.
Radni naziv, zbog povratka, suživota, povezivanja naselja, Most mira je prihvaćen od dvije susjedne općine, Doboja, Doboj-Istoka te Unije općina turskog svijeta. Sada taj naziv osporavaju gradske vlasti Doboja, pod izgovorom da je to bio samo radni naziv i da se imena mostovima daju obično prema geografskim pojmovima mjesta u kojima se nalaze.
- Radovi na mostu za Suho Polje, koji se gradi zajedničkim sredstvima Unije općina turskog svijeta i Grada Doboja u iznosu od 990.100 maraka, koja su operativna, počinju čim vremenski uvjeti dozvole i za 240 dana trebao bi biti završen - ističu u Gradskoj upravi Doboja.
Jedan od povratnika u Suho Polje Osman Čabrić kaže kako je krajnje vrijeme da se montažni SFOR-ov most zamijeni novim, sigurnim i za saobraćaj i za pješake.
- Do sada smo sami popravljali dotrajali most kako neko od pješaka ili automobil ne bi propali u rijeku Spreču, kao što se to u maju prošle godine desilo na mostu između Miričine i Porječine, kada se pod teretom kamiona u Spreču srušio sličan most - kaže Čabrić.