Gradnja Mosta mira na rijeci Spreči trebala je započeti 2021. godine, a od njega do danas nema ni traga. Te godine su od brojnih političara iz oba entiteta data silna obećanja.
Dva entiteta
Rečeno je da će most, koji bi trebao povezati dva entiteta i nekoliko sela s Ozrena, među njima i povratničko naselje Suho Polje, s magistralnim putem Tuzla – Doboj, biti završen za 24 mjeseca. Međutim, izgleda da je to bilo samo ubiranje političkih poena.
Od Mosta mira ni danas nema ništa, a napušteno gradilište zjapi prazno. Dotle, tridesetak metara dalje nizvodno nalazi se pomoćni most koji samo što se nije srušio. Taj most, koji svakodnevno prelaze građani, sagradile su inžinjerijske jedinice danskog SFOR-a u cilju povratka u Suho Polje, i to prije petnaestak godina.
Njime mogu saobraćati samo putnički automobili, i to na vlastiti rizik, jer su drvene grede istruhle, a na mostu su se pojavile rupe. Ovih dana grupa mještana, Bošnjaci i Srbi s Ozrena, da bi osigurali most koliko-toliko, od sakupljenih dobrovoljnih priloga nabavili su grede te krpe rupe da se putnička vozila ne bi našla na dnu rijeke Spreče.
Osigurana sredstva
Koliko je situacija alarmantna, pokazuje to da su mještani na pomoćnom mostu postavili i kutiju za donacije za popravak mosta.
Da apsurd u ovom slučaju bude veći, sredstva za izgradnju Mosta mira su osigurana prije tri godine putem Zajednice općina turskog svijeta u iznosu od oko milion maraka, dok bi gradnja mosta koštala 990.000 KM.
- O gradnji Mosta mira niko ništa ne zna, ili su neke igre u pitanju - kazao nam je jedan od gnjevnih građana.
Bez odgovora
Iz Gradske uprave Doboja, koja je nosilac gradnje mosta, nisu odgovorili na naše upite o tome šta je s gradnjom mosta, koji je od velikog značaja za građane Ozrena.
Zanimljivo je da jedan montažni most u stanju rušenja popravljaju građani nekoliko sela Ozrena, drugi most se gradi tri godine i pitanje je kad će biti završen, a nekoliko kilometara nizvodno ka Doboju na istoj rijeci bit će uskoro završen jedan privatni most.