Avion Cessna nestao je jučer kada je poletio iz Splita, a kretao se prema Njemačkoj te su na koordinate nestanka upućeni članovi HGSS-a s dronom i policija, piše Index.hr.
Hrvatska kontrola zračne plovidbe obavijestila je Operativni centar civilne zaštite o nestalom avionu Cessna sjeverno od Rakovice, na visini 2.300 stopa, koja je krenula iz Splita, a kretala se u smjeru sjevera prema Njemačkoj.
Operativni centar civilne zaštite je o koordinatama nestanka obavijestio Operativno-komunikacijski centar MUP-a te HGSS.
Mate Melvan iz splitske Zračne luke kazao je za Slobodnu Dalmaciju da je riječ o privatnom avionu, kakvi često polijeću s njihove piste, te da nemaju previše informacija o čijem se avionu radi.
- Mi ne vodimo kontrolu putnika na takvim letovima. Taj je avion poletio s našeg aerodroma, prošao je kontrolu leta, a sama Zračna luka ne bilježi putnike na privatnim letovima, kao što je to slučaj kod putnika na redovnim linijama. Dakle, putnici na privatnim letovima ne podliježu čekiranju aviokarata i sama Zračna luka s njima nema ništa. Sve što znam o padu tog aviona saznao sam iz medija - kazao je Melvan.
Cessna 182 Skylane je laki jednomotorni avion sa četiri sjedišta. Model 182 je proizveden u brojnim varijantama, uključujući verziju s uvlačnim stajnim trapom, i drugi je najpopularniji model Cessne koji se još uvijek proizvodi nakon 172.
- Radi se o lijepom i predivnom sportskom avionu za četvero ljudi i za letenje po lijepom vremenu i uživati - opisao je sportski pilot i biznismen Marko Emer te je dodao kako takav avion sigurno nije za ovakvo vrijeme.
Emer je poručio kako je ovaj tip aviona predviđen za opterećenje do 3G.
- Pri slijetanju i polijetanju može biti do 15 čvorova, a u letu brzina vjetra mora biti manja od brzine koju ostvaruje avion. Rekao bih da je u ovom slučaju riječ o sklopu više raznih elemenata - poručio je Emer u Dnevniku Nove TV.
Pročelnik HGSS-a Josip Granić sinoć je za Dnevnik.hr rekao kako je na terenu 90 ljudi.
- Radimo i dalje, tragamo i dalje. Poslali smo sada još jedan ciklus ljudi na teren. Kada se vrate, analizirat ćemo njihove podatke, moramo vidjeti što je odrađeno do sada. Svakako nastavljamo i nećemo stati. Kroz noć ćemo samo smanjiti intenzitet ljudi zbog efektivnosti. Tu su magla i kiša - rekao je Granić.