DRAMSKI TEKSTOVI

Uskoro počinje drugo izdanje programa "Dramadžiluk"

Iako možda neki dramski tekstovi neće biti aktuelni 5.000 godina, svaka priča koja traje i 100 godina zaslužuje našu pažnju i poštovanje

"Dramadžiluk". FENA

Dž. V.

25.9.2024

Program "Dramadžiluk" Festivala MESS, pokrenut prošle godine, a ima za cilj da promoviše recentna dramska djela iz Bosne i Hercegovine, regiona, pa čak i šire, održavat će se od 5. do 12. oktobra.

Drugo izdanje "Dramadžiluka", čiji je program danas predstavljen u galeriji Gabriel, Kamernog teatra 55, pruža značajnu vidljivost dramskom tekstu kao jednom od ključnih elemenata pozorišne umetnosti.

Inicijator i selektor programa, dramaturg Almir Imširević, istakao je da rad na dramskom tekstu nalikuje sadnji maslina. Kako je naglasio, u najboljim slučajevima, potrebno je vreme da plodovi sazreju, a ono što drvo čini posebnim je njegova trajnost. Iako možda neki dramski tekstovi neće biti aktuelni 5.000 godina, svaka priča koja traje i 100 godina zaslužuje našu pažnju i poštovanje.

On ističe da i sama činjenica da je na konkurs za ovogodišnji "Dramadžiluk" stiglo više od 100 dramskih testova, što je dokaz da postoji neotkrivena riznica ovog žanra.

Direktor Festivala MESS Nihad Kreševljaković istaknuo je da se prošle godine "Dramadžiluk" pokazao kao pun pogodak i definitivno segment teatarskog festivala koji je nedostajao.

- Bez dramskog teksta nema ni predstave, zato je od izuzetne važnosti da damo prostor mladim autoricama i autorima da predstave svoje radove, iz kojih se jednog dana možda izrode fenomenalne predstave na teatarskim repertoarima – kaže Kreševljaković.

Na ovogodišnjem "Dramadžiluku", bit će upriličeno scensko čitanje četiri dramska teksta iz Bosne i Hercegovine ("Tamo gdje ne idemo" Adnan Lugonić), Hrvatske ("Autogram za Milicu" Mate Matišić), Norveške ("Burnt Toast" Trinie Falch) i Amerike/BiH ("Čovjek u mraku" Paul Auster, dramaturgija i dramatizacija Almir Imširević).

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.