Koncert posvećen prof. Osmanu-Faruku Sijariću, priznatom violinisti i nekadašnjem dekanu Muzičke akademije Univerziteta u Sarajevu, priređen je u petak u Koncertnoj sali "Cvjetko Rihtman".
Svaki aspekt koncerta, koji je upriličen na dan njegovog rođenja, neraskidivo je povezan s likom i djelom Osmana-Faruka Sijarića na profesionalnom muzičkom ili individualnom ličnom nivou.
Nastupili talentovani unuci
U prvom dijelu koncerta nastupili su njegovi unuci, talentovani mladi pijanist Sofian Sijarić koji je svirao “Venecijansku gondolijeru” op. 30, br. 6 (Pjesme bez riječi) F. Mendelssohna i Etidu “Les Sylphes” op. 109, br. 15 F. Burgmullera, dok je perspektivna violinistica Farah Sijarić uz pranju Gudačkog orkestra MAS izvela “Rumunske plesove”, Sz. 56 B. Bartóka.
U čast Osmana-Faruka Sijarića violinistica Tamara Arsovski i pijanistica Zerina Šabotić izvele su kompoziciju “Marioneta” za violinu i klavir njegovog sina, eminentnog bosanskohercegovačkog kompozitora Ališera Sijarića, aktuelnog dekana Muzičke akademije. Ovo djelo, koje je nastalo kao studentski rad 1991. na kraju prve godine studija i nije uvršteno u zvanični katalog kompozitora, premijerno su izveli Faruk Sijarić i pijanistica Ljiljana Pećanac 15. juna 1993. u sarajevskom Kamernom teatru 55.
Nastupila i posljednja studentica Sijarića
Ovim povodom nastupila je i violinistica Alma Dizdar, posljednja studentica Faruka Sijarića do njegovog odlaska u mirovinu. S Gudačkim orkestrom MAS, izvela je “Chaconne” u g molu T. A. Vitalija (arr. O. Respighi).
Repertoar je zaokružila Kamerna simfonija 110a u c molu D. Šostakoviča.
Program ovogodišnjeg festivala Majske muzičke svečanosti uključuje dva koncerta kojima Muzička akademija Univerziteta u Sarajevu odaje počast svojim preminulim profesorima (a kroz njih i cijeloj jednoj generaciji nastavnika) koji su rad i status ove institucije gradili i održali u najtežim trenucima njenog postojanja.
Informacije o programu 17. Majskih muzičkih svečanosti dostupne su na: www.mas.unsa.ba, saopćeno je iz Muzičke akademije.