Ilustrator i dizajner te koncept artist Emir Durmišević, zajedno s bratom Edinom i bh. dizajnericom Vanesom Prodanović-Durmišević, radio je dizajn društvene igre „Radgostova šuma“. Samo za naš list otkrio je kako je došlo do realizacije ovog projekta.
Tim profesionalaca
- U pitanju je veoma zanimljiv projekt, društvena igra koja ima za cilj promociju kulturnog naslijeđa starih Slavena. Autori ideje su supružnici iz Beograda Ivan i Aleksandra Rajković te njihov sin Dimitrije, koji su kreirali društvenu igru kako bi provodili vrijeme zajedno, ali su se vrlo brzo uvjerili u potencijal same ideje te su odlučili da okupe tim profesionalaca koji bi im pomogao u realizaciji projekta - ispričao nam je Durmišević.
Edina, Vanesu i njega kontaktirali su prema preporuci. Prije početka rada na ilustracijama i dizajnu ekipa je posjetila Beograd kako bi s autorima odigrali igru i upoznali se s detaljima.
- Vrlo brzo smo se dogovorili za saradnju. Edin i ja smo radili sve ilustracije, promo ilustracije i vizual likova u projektu, Vanesa je radila generalni brending, dizajn vizuala i fonta za igru. Rajkovići su radili tekstualni sadržaj i logiku igre. Bilo je tu dosta saradnika koji su, svako na svom profesionalnom polju, doprinijeli realizaciji ove jedinstvene igre - dodao je kreativac.
Inače, igra je prevedena na nekoliko jezika i smatra se jednim od najuspješnijih projekata s Balkana.
- Kampanja i realizacija projekta "Radgostova šuma" (Forest of Radgost) trajala je otprilike tri godine i doživjela je zaista zapažen uspjeh, kako u regiji tako i na svjetskom tržištu.