U zgradi Kantona Sarajevo održana je konferenciji za medije, a povod je, kako je stajalo u pozivu, "odbijanje "Blitz CineStar" iz Hrvatske – najvećeg kinoprikazivača u BiH da prikaže komediju Danisa Tanovića “Deset u pola” u svojim kinima u BiH bez konkretnog razloga". Press konferenciji su prisustvovali ministar kulture i sporta Kantona Sarajevo Samir Avdić, premijer KS Edin Forto, producent Jovan Marjanović, scenaristica i predsjednica Udruženja filmskih radnika u Bosni i Hercegovini Elma Tataragić i reditelj Pjer Žalica.
Marjanović je istakao da Tanovićev film neće igrati u preko 50 posto kina u BiH i kako "nije zdravo ni što se ovakve poslovne odluke donose van naše zemlje".
- Ovo nije prvi put u slučaju ove kompanije, do sada su najčešće bili citirani komercijalni razlozi za neke filmove koji nisu imali potencijala u tim kinima i možemo reći da se to donekle mora razumjeti - kaže Marjanović.
Ministar Avdić želi vjerovati da je u pitanju nesporazum za koji se nada da će se uskoro riješiti.
Tataragić je kazala da oni filmove prave za publiku publike.
Ako ne dolaze do publike - mi ne možemo završiti svoj posao. Ne samo da imamo problema u finansiranju naših filmova, evo sada imamo problem i u dolasku u dodir s našom publikom, koja je pokazala interes da ih gleda. O ovome govorimo od 2014, pričamo o zakonu, o legislativi koja će da reguliše plasman bh. filmova na domaćem tržištu - ističe Tataragić.
Press konferenciji nije prisustvovao Danis Tanović.
Ovim povodom se oglasio i "CineStar":
- Kao vodeći prikazivač u Bosni i Hercegovini i regiji, kontinuirano podržavamo lokalnu kino produkciju jer upravo ona daje dodatan poticaj kino tržištu na kojem posluje. U prilog tome ide činjenica da je publika u našim kinima do sada imala priliku pogledati većinu bosanskohercegovačkih filmova poput sjajnih „Quo Vadis, Aida“ Jasmile Žbanić, „Scream for me Sarajevo“ Tarika Hodžića ili „Epizodu u životu berača željeza“ Danisa Tanovića. Navedeno je još i naglašenije u razdoblju pandemije kada se suočavamo sa nedostatkom stranog audiovizualnog sadržaja kao i konkurencijom internetskih platformi i drugih oblika zabave.