Na sceni Narodnog pozorišta Sarajevo će 23. aprila premijerno biti izvedena predstava „Uspavana ljepotica“. To je klasični balet koji se u svim svjetskim teatrima izvodi već više od 100 godina, uz manje izmjene u režiji i koreografiji, koju ovaj put potpisuje Dinko Bogdanić. Glavna uloga u ovom baletnom spektaklu pripala je Tamari Ljubičić, kojoj je uloga Aurore jedna od najzahtjevnijih u karijeri.
Teška uloga
- Radujem se da će i sarajevski balet od sada imati ovakav jedan klasik na svom repertoaru. Predstava se izvodi uz pratnju Sarajevske filharmonije i kompletan ansambl baleta će se naći na sceni. Već tri mjeseca radimo na pripremi i uvježbavanju, a nadam se da će publika uživati u ovoj baletnoj poslastici. Vjerujem da je svakoj balerini uloga Aurore jedan od najvećih izazova u karijeri. U tehničkom smislu, nevjerovatno teška, ali to je ono što mi je u ovom trenutku potrebno. Igrači od sebe uvijek očekuju više, a upravo je uloga Aurore izazov kakav sam priželjkivala u ovoj fazi karijere – rekla je Ljubičić.
Ističe da joj je ovaj projekt važan najviše zbog premijerne saradnje s Bogdanićem.
- Kad sam saznala da će baš on postavljati ovaj balet, prvo što sam osjetila je bila velika trema. Nekada vrhunski igrač, danas koreograf i pedagog kakav se u našoj profesiji rijetko sreće. U radu na predstavi brine o svakom detalju i tačno zna šta želi da dobije kao finalni proizvod. Dinko je neko ko nesebično dijeli svoje znanje i posvećen je svakom igraču ponaosob. Mislim da je iz sarajevskog ansambla uspio izvući ono najbolje, a rezultat će se svakako primijetiti na sceni, kako u ovoj predstavi tako i u drugim. Sarajevski balet treba umjetnika kao što je Dinko kako bismo mogli njegovati klasičan repertoar koji je obavezan za jedan nacionalni teatar – smatra balerina.
Isti žar
Zajedno s Tamarom, u glavnoj ulozi je i Igor Pastor, s kojim se nada da će na najbolji mogući način dočarati ovaj baletni spektakl.
- Igor i ja se već dugo poznajemo. Zajedno smo pohađali osnovnu baletnu školu, a upravo s njim sam prvi put igrala na sceni. Od tada pa do prije dvije godine, kada smo na ovoj sceni igrali u predstavi „Krcko Oraščić“, nismo imali priliku da igramo zajedno. Sretna sam da sam okružena ljudima kao što je Igor, koji s istim žarom uživa na sceni. Takva energija je uvijek potrebna u procesu pripreme premijere, a svakako i na pozornici kada se zavjesa otvori – zaključila je umjetnica.
Puno sati rada
- Svaki pokret ima svoju melodiju i taj sklad se mora postići. Ukoliko je drugačije, nema preciznosti i lakoće, koja je suština baleta. Upravo je ta perfekcija pokreta ono što je najteže. Potrebno je puno sati rada i uvježbavanja istog pokreta do te granice kada postaje potpuno prirodan u tijelu – istakla je Ljubičić.