Kampanje Donalda Trampa (Trumpa) i Kamale Haris (Harris) u avgustu su uložile čak 280 miliona dolara u TV reklame, a predviđa se da će taj iznos dodatno rasti u preostalom dijelu augusta i tokom naredna dva mjeseca.
Kampanja republikanskog kandidata prednjači bar zasada, koja je potrošila ukupno 151 milion dolara na TV napade na Haris. Njena kampanja, s druge strane, je potrošila 129.9 miliona na politički marketing ove vrste.
Blagi skok u odnosu na 2020. godinu
Poredeći s prethodna dva izborna ciklusa, primjećuje se blagi skok u odnosu na 2020. godinu, koja je dosada bila rekordna. Tada je potrošeno 245 miliona dolara za cijeli mjesec, ali je prednjačila kampanja današnjeg predsjednika SAD-a Joea Bidena sa 140 miliona dolara.
Pravi kontrast je moguće napraviti s 2016. godinom. Tada je u cijelom augustu potrošeno 62,3 miliona dolara.
Razlog za skok u potrošnji tokom 2020. godine bio je način na koji su organizovani izbori. Rano glasanje poštom bilo je izrazito popularno zbog pandemije virusa Covid-19, a neki građani SAD-a su glasali već početkom septembra.
Izlazak Bajdena iz utrke
Što se tiče ove godine, analitičari procjenjuju da je izlazak Bajdena iz utrke krajem jula zahtijevao ozbiljnu kampanju nove kandidatkinje Harris, zbog čega je toliko novca potrošeno na TV reklame. Kako ne bi ostao u zaostatku, i Trump se odlučio na isti potez, a cilj obje kampanje bio je predstaviti Harris glasačima na način koji njima ide u interes.
Vrijedi istaći i činjenicu da kupovina TV reklama tradicionalno skače u septembru (kada neke savezne države počinju s ranim glasanjem), te oktobru, kako se približava dan izbora.
Očekuje se da će i Tramp i Haris, čije kampanje imaju uspjeha u prikupljanju novca, još više novca potrošiti u naredna dva mjeseca, kao i do kraja augusta.