MILIONI UČENIKA

U Bangladešu ponovno otvorene škole uprkos uzbuni zbog vrućine

Oko 32 miliona učenika ostalo je kod kuće zbog zatvaranja škola

Milioni učenika. Anadolija

FENA

28.4.2024

Milioni učenika vratili su se u nedjelju u svoje ponovno otvorene škole širom Bangladeša uprkos dugotrajnom toplinskom talasu koji je prošlog vikenda podstakao naredbu o zatvaranju učionica u cijeloj zemlji.

Prosječne maksimalne temperature u glavnom gradu Dhaki tokom protekle sedmice bile su 4-5 stepena Celzijusa više od 30-godišnjeg prosjeka za isto razdoblje, uz prognozu još nekoliko dana vrućeg vremena, javlja France24.

Opsežna naučna istraživanja otkrila su da klimatske promjene uzrokuju da toplinski talasi postaju duži, češći i intenzivniji.

Nastava je nastavljena uz zabrinutost rodbine koja je pratila svoju djecu do školskih vrata za početak nastave u Bangladešu, koja slijedi nakon islamske radne sedmice od nedjelje do četvrtka.

-Išla sam u školu sa svojom 13-godišnjom kćerkom. Bila je sretna što je njena škola otvorena. Ali ja sam bila napeta - rekla je Lucky Begum čija je kćerka upisana u državnu školu u Dhaki.

-Vrućina je prevelika. Već je dobila osip od vrućine od znojenja. Nadam se da se neće razboljeti – izjavila je za AFP.

Oko 32 miliona učenika ostalo je kod kuće zbog zatvaranja škola, navodi se u ovosedmičnom saopćenju organizacije Save the Children.

Direktiva obrazovnih vlasti kojom se najavljuje nastavak nastave kaže da će predškolske ustanove ostati zatvorene, dok će časovi u osnovnoj školi biti skraćeni.

Bangladeški meteorološki ured rekao je u nedjelju da će se toplinski talas nastaviti najmanje sljedeća tri dana.

Prognostičar Kazi Jebunnesa kaže da će kiša vjerojatno donijeti olakšanje nakon četvrtka.

Još jedan meteorolog iz meteorološkog ureda, Muhammad Abul Kalam Mallik, rekao je za AFP da Bangladeš nije vidio tako intenzivan toplinski talas od početka bilježenja 1948. godine.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.