Odluka američkog regulatora o prizemljivanju Boeinga 737 MAX 9 nakon najnovijeg incidenta u SAD-u pokrenula je val reakcija regulatora i prijevoznika. I evropska EASA prihvatila je odluku o prizemljivanju, naglasivši ujedno da ih prijevoznici iz članica u EU ne koriste.
Nakon ispadanja vrata pod pritiskom usred leta i prisilnog povratka aviona Alaska Airlinesa u luku u Portlandu američki regulatori privremeno su prizemljili Boeingove avione 737 MAX 9 radi sigurnosnih provjera.
Prije gotovo pet godina regulatori širom svijeta povukli su iz prometa sve Boeingove avione 737 MAX zbog dvije nesreće u kojima je poginulo 346 ljudi. Trenutno svjetski prijevoznici koriste oko 215 Boeingovih mlažnjaka tipa 737 MAX 9, pokazuju podaci analitičke kompanije za zrakoplovstvo Cirium, a oko 170 njih ima vrata koja su u subotu otpala usred leta Alaska Airlinesa.
Ostali modeli imaju drugačiji tip vrata za evakuaciju.