Najmanje 288 ljudi poginulo je u sudaru vozova u indijskoj saveznoj državi Odiši, a još 850 ih je povrijeđeno, kazao je dužnosnik Odiše AFP-u u subotu, pri čemu Reuters napominje kako je riječ o najsmrtonosnijoj željezničkoj nesreći u Indiji u više od dva desetljeća.
Sudhanšu Sarangi (Sudhanshu), šef vatrogasnog odjela Odiše, rekao je da izvlačenje žrtava još traje i da ima "puno težih povreda", navodi AFP, prenosi Reuters.
Glavni sekretar Odiše Pradep Jena (Pradeep) objavio je na Twitteru da je više od 200 vozila hitne pomoći pozvano na mjesto nesreće u petak u okrugu Balasore u Odiši te da je mobilizirano dodatnih 100 ljekara, povrh 80 koji su već tamo.
- Spavao sam. Probudila me buka vlaka koji je iskočio iz tračnica. Odjednom sam vidio 10-15 mrtvih. Uspio sam izaći iz vagona, a onda sam vidio puno raskomadanih tijela - rekao je neidentificirani preživjeli muškarac za NDTV vijesti.
Videosnimak od petka prikazuje spasioce kako se penju uz jedan od oštećenih vozova kako bi pronašli preživjele, dok su putnici dozivali pomoć i jecali.
Do sudara je došlo oko 19 sati po lokalnom vremenu (15:30 po srednjoevropskom).
"Howrah Superfast Express", koji vozi od Bangalorea do Hovraha u Zapadnom Bengalu iskočio je iz tračnica i sudario se s "Coromandel Expressom" koji vozi od Kolkate do Čenaija.
Vlasti su dale proturječne tvrdnje o tome koji je vlak prvi iskočio iz tračnica. Ministarstvo željeznica saopćilo je da je pokrenulo istragu o incidentu.
Iako je Jena kazao da je u sudar bio uključen i teretni voz, što su pisali i pojedini mediji, Indijske željeznice još ne spominju tu mogućnost.
Prema Indijskim željeznicama, njihova mreža omogućava prijevoz više od 13 miliona ljudi svakoga dana, a Reuters ističe kako je infrastruktura zastarjela.
Indija je subotu proglasila danom žalosti zbog nesreće.
Najsmrtonosnija željeznička nesreća u Indiji dogodila se 1981. kada je voz sletio s mosta u rijeku u državi Bihar, pri čemu je poginulo oko 800 ljudi.