Na današnji dan, 1916. godine, u malom italijanskom selu Renaco, rođen je Ferućo Lamborđini (Ferruccio Lamborghini), konstruktor istoimenog automobila.
Lamborđini je već kao učenik Tehničke škole u Bolonji počeo popravljati očev traktor. Tokom Drugog svjetskog rata prvo je radio u prevoznom odjelu Italijanske ratne avijacije, a potom u odjelu za popravke vozila u Velikoj Britaniji, čija vojska ga je zarobila 1944. godine.
Poslije rata vratio se u rodno mjesto, gdje je od ratnih viškova počeo sastavljati traktore u svojoj garaži za lokalno stanovništvo. Zbog velike potražnje i kvaliteta traktora posao mu je išao dobro i ubrzo je preselio u veću radionicu.
Iz inata počeo proizvodnju automobila
Uskoro su traktori Lamborđini postali najbolji u Italiji. Obogativši se na traktorima, Ferućo je osnovao drugu tvornicu koja je proizvodila sisteme za klimatizaciju i centralno grijanje, te je tako postao jedan od najbogatijih ljudi u Italiji.
Ali, njegova opsesija su bili sportski automobili, koje je i sakupljao, pa je u svojoj kolekciji imao nekoliko skupocjenih - Mercedes, Jaguar i Ferrari.
Prilikom prvog susreta s Encom Ferarijem (Enzo Ferrari), kada je primijetio i rekao Enci da kvačila na Ferarijima imaju problema s pouzdanošću slično kao i njegovi traktori, Enco ga uvrijedio rekavši mu da proizvođač traktora nije kvalificiran da kritizira Ferrari. Ferućo je, ipak, uklonio kvar na kvačilu Ferrarija uz pomoć rezervnih dijelova iz vlastitog skladišta, nakon čega je Ferrari radio besprijekorno.
Ali, Encovu uvredu nije zaboravio pa je odlučio napraviti automobil koji će biti "bolji Ferari od Ferarija", zbog čega je osnovao vlastitu firmu za proizvodnju automobila.
Logo Lamborghinija prema horoskopu
Prvi Ferućijev automobil u proizvodnji bio je model Lamborghini 350GT, koji je bio u svemu nadmoćniji od Ferarija, ali ga je proslavio treći model - Miura, legendarni model koji je započeo s ugradnjom motora između prednje i stražnje osovine za sportske automobile.
Čuveni logo Lamborđinijevih automobila nastao je 1963. godine, kada je Ferućo zamolio Paola Rambaldija da dizajnira zaštitni znak uz sugestiju da bude jasno kako je vozilo snažno kao bik, jer je bik bio i njegov horoskopski znak.