Kancelariju u San Mateu, u Kaliforniji kompanija "Tesla" zatvara i gasi oko 200 radnih mjesta tamo, u okviru širih napora za smanjenje troškova, potvrđeno je za CNBC.
U objektu u San Mateu, stotine zaposlenih bilo je zaduženo za bilježenje videozapisa iz "Teslinih" automobila radi poboljšanja takozvanog Autopilot sistema, odnosno sistema za pomoć vozaču tokom vožnje.
Dvoje otpuštenih radnika, koji su željeli da ostanu anonimni, izjavilo je za CNBC da znaju da se "Teslin" zakup poslovnog prostora bliži kraju.
Ovaj proizvođač električnih vozila, koji tek treba da ispuni obećanje o razvoju robotaksi tehnologije, ranije je preselio izvjestan broj zaposlenih iz sektora Autopilot podaci u San Mateu na svoju lokaciju u Palo Altu, u Kaliforniji. Kompanija je ranije također zapošljavala i obučavala timove za bilježenje podataka u Bafalu, Njujork.
Posao bilježenja podataka u "Tesli" obuhvata identifikaciju i opisivanje objekata iz kratkih klipova koje su snimile kamere i senzori na "Teslinim" vozilima.
Jedan zaposleni je rekao za CNBC da je veliki dio osoblja u San Mateu očekivao da će biti premješten u Palo Alto ili na drugu lokaciju, i da neće izgubiti posao.
Ovaj američki medij, koji je došao u posjed audiosnimka sa jučerašnjeg sastanka na kojem su zaposleni obaviješteni o otpuštanjima, prenosi kako je menadžerka rekla da je kompanija dala sve od sebe da cijeli tim Autopilota iz San Matea prebacila na novu lokaciju u Palo Alto.
- Nažalost, nismo mogli. To znači da idemo u restrukturiranje i da su vaše pozicije pogođene - saopćila im je ona.
Zaposlenima je na sastanku rečeno da će im u narednih 60 dana biti isplaćene pune plate, te da je 28. jun njihov posljednji radni dan. Od njih je zatraženo da odmah ostave laptopove i bedževe na stolovima, i rečeno im je da će putem elektronske pošte biti obaviješteni o otpremninama i beneficijama.
Izvršni direktor "Tesle" Ilon Mask (Elon Musk) izjavio je u jednom intervjuu prošle sedmice da "Tesline" nove fabrike u Teksasu i Njemačkoj gube "milijarde dolara" dijelom zbog poremećaja u lancu snabdijevanja koji sprečavaju kompaniju da poveća proizvodnju u oba pogona.
- Obje fabrike, i u Berlinu i u Ostinu, trenutno su ogromni krematorijumi novca - rekao je Mask.