Veliki broj zapadnih brendova reklo je da namjerava napustiti tržište, izbjegavajući vezu sa vojnom kampanjom velikih razmjera Rusije u susjednoj Ukrajini.
Evo nekoliko novih imena koja su se pojavila.
Svjetske računovodstvene i konsultantske firme „velike četvorke“ prekinule su veze sa Rusijom. U tri slučaja ruska jedinica je već rebrendirana.
PricewaterhouseCoopers LLP (PwC) je rekao da će se nasljednik njegovog ruskog ogranka zvati Technologies of Trust.
- Iako mogu potrajati godine da se izgradi povjerenje i razvije reputacija, oni mogu biti potkopani preko noći, kažu iz Technologies of Trust.
Bivša ruska jedinica EI-a ponovo je pokrenuta kao Centar za tehnologije i rešenja revizije – Revizijske usluge, navodi se na njenoj web stranici.
KPMG je u martu saopćio da će njenih 4.500 partnera i osoblja u Rusiji i Bjelorusiji napustiti mrežu KPMG.
Osiguranje Cirih (ZURN.S) saopćilo je 20. maja da se složilo da proda svoje poslovanje u Rusiji članovima lokalnog tima, koji će poslovati pod drugim brendom, ali nisu otkrili novo ime.
Ruska jedinica advokatske firme Brajan Kejv Lejton Pejzner ponovo je 6. aprila pokrenula rusko rukovodstvo kao ALUMNI partneri.
Gigant komercijalnih nekretnina CBRE napustio je Rusiju, prekinuvši svoje partnerstvo sa dvije tamošnje povezane kompanije.
Bivša ruska jedinica CBRE-a rekla je da će postojeći menadžeri preuzeti posao, koji će funkcionirati kao CORE:KSP.
Francuski proizvođač automobila Renault će prodati svoj većinski udio u proizvođaču automobila Avtovaz (AVAZI_p.MM) ruskom naučnom institutu, navodno za samo jednu rublju, sa šestogodišnjom opcijom da ga otkupi – ostavljajući otvorena vrata za povraćaj.
Fabrika Renault Rusija u Moskvi prestat će da proizvodi vozila i bit će preimenovana u Moskovsku fabriku automobila Moskvich, oživljavajući brend Moskvich (Moskovljanin), koji se posljednji put pojavio na novim ruskim automobilima prije dvije decenije.
Poljska maloprodajna kompanija LPP (LPPP.VA) saopćila je 19. maja da je odlučila da proda svoju rusku kompaniju RE Trading kineskom konzorcijumu, „bez ikakvih prava da koristi trgovačka imena i robne marke brendova odjeće u vlasništvu LPP-a“.
Novinska agencija TASS izvjestila je da će prethodne oznake postepeno biti zamijenjene novim logotipima. Slike na društvenim mrežama 20. maja pokazale su da jedna od LPP Sinsai prodavnica već prikazuje novi brend - Sin.