Mark Zakerberg (Zuckerberg) više nije treća najbogatija osoba na svijetu (nakon Gejtsa i Bezosa) i to jer je zbog pada vrijednosti dionica Facebooka izgubio čak 7,2 milijarde dolara.
Sve je počelo kad je Facebook odbio cenzurirati ili barem smanjiti vidljivost objava predsjednika Donalsa Trampa (Trump) vezanih uz predstojeće izbore i niz protesta vezanih uz rasnu netrpeljivost u SAD-u.
Iako se Zakerberg branio kako ne želi ograničavati slobodu govora, činjenica da se s njegovim stajalištem nisu složili ni njegovi zaposlenici, a ni brojni korisnici, odrazila se i na prihode od oglašavanja, prenosi "Zimo.co".
Neki od najvećih oglašivača poput Unilevera, Verizona pa čak i Coca-Cole, prekinuli su svoje oglašivačke kampanje na Facebooku zbog, kako su objasnili, činjenice da Facebook nije uspio učinkovito zaustaviti govor mržnje i širenje lažnih informacija.
Zakerberg je na ove poteze oglašivača i sve glasnije kritike odgovorio na svom profilu na Facebooku. Istaknuo je kako će društvena mreža označiti sve objave vezane uz izbore posebnim linkom koji će korisnike voditi na stranicu s informacijama o izborima u SAD-u. Također, proširit će svoju definiciju govora mržnje (a s tim i precizirati šta će se sankcionirati), ali i zabraniti sve oglase u kojima se drugu demografsku skupinu označava kao opasnu.