KAMPANJA

Nakon reklame zbog koje su Amerikanci podivljali, ''Nikeu'' brutalno skočila prodaja

Kod nekih ljudi izazvala bijes, a kod drugih pozitivne reakcije

Kampanja ''Nikea''

Index.hr

8.9.2018

Reklamna kampanja za ''Nike'' u kojoj se pojavljuje bivša zvijezda američkog nogometa Kolin Kepernik (Colin Kaepernick) podijelila je Sjedinjene Američke Države. Kod jednog značajnog dijela ljudi izazvala je toliki bijes da su pozvali na bojkot ''Nikea'' i javno spaljivali njegovu odjeću, dok je kod drugih reklama izazvala pozitivne reakcije.

Skočila im prodaja

No, kako se sve odrazilo na prodaju ovog brenda? Tako što im je broj online narudžbi skočio za čak 27 posto. Dok su im dionice nekoliko dana plutale i bile u laganom padu, prodaja je, piše CNBC, doživjela velik uspon.

Između nedjelje i srijede broj online narudžbi, kako smo spomenuli, narastao im je za 27 posto. U isto vrijeme prošle godine online broj online narudžbi im je, primjera radi, pao za dva posto.

- Postojale su špekulacije da će ''Nike''/Kepernik kampanja rezultirati padom prodaje. No, naši podaci od ove sedmice ne podržavaju takvu teoriju - kaže Hetal Pandija (Pandy), suosnivač ''Edison Trendsa'', firme za istraživanje tržišta.

Kleknuo dok je svirala himna  

Podsjetimo, Kepernik je jednom dijelu Amerikanaca sporan jer je 2016. godine za vrijeme intoniranja himne na jednoj utakmici kleknuo. Bio je to znak protesta zbog policijske brutalnosti prema Afroamerikancima. Velik broj Amerikanaca smatra da je tim činom povrijedio zemlju u kojoj živi.

Kako će se dugoročno ova kampanja odraziti na kompaniju, nije lako prognozirati. No, s do sada dostupnim podacima, čini se da je reklama naišla na plodno tlo, brojnim protestima usprkos.

Dionice ''Nikea'' ove sedmice su pale za 2,3 posto, no od januara su narasle 28,9 posto.

Medijska pokrivenost

Osim zarade, ''Nikeu'' je ova reklama donijela i odličnu medijsku pokrivenost.

U manje od 24 sata otkako je Kepernik počeo s kampanjom na svom službenom Twitter profilu ''Nikeu'' je to donijelo medijsku pokrivenost vrijednu više od 43 miliona dolara. Većina tih medijskih izvještaja bila je neutralna ili pozitivna, govori izvještaj ''Apex Marketing Groupa''. Trenutno sveukupno izvještavanje o ''Nikeu'' na TV-u, radiju, online platformama i na društvenim mrežama vrijedi više od 163 miliona dolara, piše CNBC.

Vezane vijesti
Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.