Ananas, regionalni lider u e-trgovini, proširio je svoje poslovanje na tržišta Crne Gore i Bosne i Hercegovine.
Ova ekspanzija predstavlja značajan korak u internacionalizaciji Ananasa i dodatno potvrđuje snagu, održivost i skalabilnost ovog ozbiljnog poslovnog ekosistema.
Lider u e-trgovini
Za nešto više od dvije godine postojanja, Ananas se afirmisao kao regionalni lider u e-trgovini, kontinuirano postavljajući nove standarde u online prodaji. Sa više od 1100 trgovaca i asortimanom koji obuhvata više od pola miliona različitih artikala, Ananas uspješno ostvaruje svoju misiju da postane sinonim za online trgovinu u regionu.
Marko Carević, CEO Ananas e-commerce kaže da ne postoji bolji test održivosti i snage jedne kompanije nego kada pokrenete poslovanje na dva nova tržišta u isto vrijeme.
- Izuzetno sam ponosan što smo uspjeli dokazati da smo efikasni, profesionalni i spremni da preuzmemo toliku odgovornost, postajući pravi regionalni igrač koji postavlja visoke standarde e-trgovine u svakoj zemlji u kojoj posluje. Uvjeren sam da će nas trgovci u Crnoj Gori i BiH prepoznati kao pouzdanog partnera i zajedno s nama krenuti u ubrzani razvoj e-trgovine u regionu - rekao je Carević.
Tržni centar online
Prva zemlja na mapi internacionalizacije Ananasa bila je Sjeverna Makedonija, gdje kompanija uspješno posluje više od godinu dana.
S obzirom na to da Ananas posluje po modelu marketplace, ovo je također velika prilika za sve trgovce da prošire svoje biznise i unaprijede svoje poslovanje. Kao "tržni centar online", Ananas se fokusira na suradnju s lokalnim trgovcima.