Farmaceutska kompanija „Alkaloid“ obilježila je 45 godina postojanja jednog od svojih najprepoznatljivijih brendova – kolekcije proizvoda namijenjenih za njegu bebine i dječije kože „Becutan“.
Povodom toga, Uprava ove uspješne kompanije, s predsjednikom Živkom Mukaetovom na čelu, pozvala je predstavnike uspješnih regionalnih medija, kao i “Dnevnog avaza” da budemo njihovi gosti u prelijepim sjevernomakedonskim gradovima Ohridu i Skoplju.
Kako je rečeno na pres-konferenciji održanoj u prostorijama firme “Alkaloid”, priča o „Becutanu“ je čvrsto utemeljena u ljubavi i brizi prema djeci, a samo ime nastaje kao sinergija dvije riječi: ''beba'' i ''cutis'' (lat. površinski sloj kože).
Dio djetinjstva
Ovaj uspješni brend, nastao 1978. godine, postao je neizostavni dio djetinjstva milionima djece. Poslije više od četiri decenije postojanja „Becutan“ je još dosljedan održavanju vrhunskog kvaliteta svih svojih proizvoda, što je najčvršći temeljac dugogodišnje tradicije i još predstavlja sinonim nježnosti i vrhunske njege koja se prenosi s generacije na generaciju.
Generalni direktor i predsjednik Upravnog odbora kompanije Živko Mukaetov istakao je da je velika čast proslaviti jedan ovakav jubilej – 45 godina postojanja brenda „Becutan“.
- Želio bih da vam se obratim ne kao čovjek koji je menadžer kompanije, već kao otac četvoro djece. Biti roditelj je jedna od najodgovornijih uloga koju može da ima jedan čovjek. To je briga i posvećenost nekome ko živi pored vas, raste, razvija se i treba da odraste u zdravu ličnost. Od mnogo neprospavanih noći, preko izbora hrane, pa sve do izbora kozmetike za bebu. Moji roditelji su koristili „Becutan“, moja sestra i ja koristimo „Becutan“, danas moja supruga i ja koristimo ovaj proizvod. Od 1978. godine, otkad postoji krema „Becutan“, do sada je proizvedeno 60 miliona kutijica, što je još jedan dokaz kvaliteta i tradicije. Još jedan dokaz da je to proizvod kome se apsolutno može vjerovati - istakao je Mukaetov.
Ukazao je i na to da su s „Becutanom“ rasle i da i sada rastu čitave generacije, ne samo kod nas već i u regionu, i da je to brend koji predstavlja ponos kompanije.
- Veoma smo srećni što možemo da se pohvalimo time da ovaj naš brend neprestano raste - istakao je Mukaetov.
„Becutan“ je jedan od najprepoznatljivijih makedonskih brendova u regionu i šire, pozicioniran među vrhunskim liderima u segmentu dječije kozmetike. Proizvodi su napravljeni od sirovina potvrđenog vrhunskog kvaliteta u saglasnosti s evropskim direktivama o kvalitetu proizvoda namijenjenih njezi dječije kože, dok je proizvodni proces podložan stalnoj provjeri ulaznih materijala i gotovog proizvoda i odvija se u saglasnosti s GMP-standardima (Good Manifacturing Practice), standardima dobre proizvodne prakse, najvišima u ovoj industriji.
Dermatološki testirani
Noseći segment portfolija su proizvodi namijenjeni njezi i zaštiti bebine i dječije kože, s izuzetno blagim formulacijama pripremljenim prema originalnim recepturama, koje su sigurne za upotrebu još od prvog dana. Od samo pet farmaceutskih formulacija namijenjenih higijeni dječije kože, danas portfolio „Becutana“ sadrži više od 60 osnovnih tipova proizvoda i više od 100 različitih oblika pakovanja, koji su klinički i dermatološki testirani i razvijeni u saradnji s pedijatrima, neonatolozima i dermatolozima.
“Alkaloid” je zbog niza svojih proizvoda koji su prvenstveno namijenjeni njezi djece odlučio da 45. godišnjica “Becutana” bude u znaku strateškog partnerstva s organizacijom SOS Dječije selo, koja trenutno pruža podršku za više od 400 djeve i mladih bez roditeljskog staranja. To ovu kompaniju svrstava visoko na ljestvici društveno odgovornih firmi.
Menadžment “Alkaloida” na taj način, realizacijom konkretnih projekata, vodi računa o dobrobiti zajednice u kojoj žive i rade te neprestano ulažu u poboljšanje i unapređenje svih uvjeta u sferi društvenog okruženja.
Saradnja sa SOS Dječijim selom predstavlja još jedan veoma značajan projekt kompanije, pri čemu su u fokusu briga o najmlađima, djeci i zdravlju prije svega.
Kompanija se tako odlučila na hvalevrijednu donaciju donirajući određeni procent od prodaje tečne linije kolekcije „Becutan“ upravo SOS Dječijem selu u Sjevernoj Makedoniji.
Silvija Brajović, direktorica Odjeljenja za prikupljanje sredstava i komunikaciju SOS Dječije selo, naglasila je da je „Becutan“ vodeći brend za njegu i brigu o djeci i da već 45 godina to radi najbolje.
- Upravo ta briga o djeci nas je spojila sa SOS Dječjim selom. „Becutan“ se najbolje i najkvalitetnije brine o našim najmilijim, a SOS Dječije selo već 22 godine gradi porodice da bi svako dijete moglo da raste u brizi, ljubavi i pripadnosti određenoj porodici. Od velikog značaja za nas je da potrošači „Becutana“ imaju svijest o ovoj našoj privrženosti koja pruža humanu vrijednost brendu „Becutan“. U ovoj kampanji, povodom 45 godina, i sami potrošači su dio naše zajedničke misije. Sva djeca su naša briga - istakla je Brajović.
Kvalitet i sigurnost
Prisutnima se na konferenciji obratila i primarijus dr. Marina Pop-Lazarova, koja je naglasila da brend „Becutan“ asocira na tradiciju, kvalitet, sigurnost, efikasnost i inovativnost.
- Briga o djeci je naš zajednički cilj i ona počinje od najranijeg uzrasta. Uvijek kada govorimo o određenim situacijama kod djeteta, portfoliju i proizvodima „Becutan“, apsolutno i bezbjedno nam pomažu u prevazilaženju različitih zajedničkih izazova. Naš zajednički cilj je zdravo dijete - kazala je Pop-Lazarova.
A o kvalitetu brenda “Becutan” najbolje mogu posvjedočiti i bh. građani, jer je to, sigurno, nezaobilazan proizvod u domu svake majke koja svom djetetu želi priuštiti najbolju njegu tokom odrastanja.