PUSTITI JE DA "OTEČE"

Voda u Sarajevu i nakon prekida zdravstveno je ispravna

svi građani koji sumnjaju na kvalitet vode ili zdravstvenu ispravnost vode za piće, mogu se obratiti u Laboratoriju za kontrolu kvaliteta vode

Ispravna voda. ViK

N. Aj.

10.9.2024

Iz KJKP "Vodovod i kanalizacija" d.o.o.Sarajevo obavjestili su korisnike da nakon ponovne uspostave vodosnabdijevanja obavezno slijede uobičajene upute koje se primjenjuju kod nestanka vode iz bilo kojeg razloga.

- To jeste da puste vodu da "oteče" (ispiranje instalacija) dok na istočište ne dođe "hladna" voda što je znak da je izmijenjena voda u unutrašnjim instalacijama.

Prema dosadašnjem dugogodišnjem iskustvu rada Laboratorije za kontrolu kvaliteta vode, voda u sistemu javnog vodosnabdijevanja i nakon prekida u vodosnabdijevanju je zdravstveno ispravna - poručili su iz ViK-a.

Dodali su da svi građani koji se snabdijevaju vodom iz sistema kojim upravlja KJKP “Vodovod i kanalizacija”, ukoliko imaju sumnju na kvalitet vode ili zdravstvenu ispravnost vode za piće, mogu se obratiti u Laboratoriju za kontrolu kvaliteta vode na broj telefona 033/ 483-415 te će se u slučaju potrebe izvršiti uzorkovanje i analiza uzorka vode uzetog na krajnjem istočištu korisnika.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.