Tuzlanski aerodrom je u proteklim godinama obarao rekorde po broju aviolinija, ali ove godine je sasvim druga priča.
U ljetnom redu letenja ovog aerodroma trenutno su samo tri opcije.
Još je neizvjesno hoće li i kada biti povećan broj linija sa tuzlanskog aerodroma koji se nalazi u nezavidnoj situaciji od kada je "Wizz Air" ukinuo bazu.
Od početka juna kreću čarter letovi za Antaliju i, u odnosu na prethodnu godinu, duplo je veći broj linija, potvrđuje za BHRT direktor Aerodroma.
– S dva na četiri sedmična polaska. Pored postojećeg Free Birda, koji je povećao sa dva na tri polaska, imamo i četvrti od nove kompanije Tailwind, koja će saobraćati subotom – kaže Dževad Halilčević, direktor Međunarodnog aerodroma Tuzla.
Što se tiče redovnih, trenutno su aktuelne samo tri linije Wizz aira, za Dortmund, Memingen i Bazel. U toku su intenzivni pregovori sa zainteresiranim aviokompanijama i uvođenjem novih linija, rezultati bi trebali do jeseni biti poznati, a problem je, dodaje Halilčević, na globalnom nivou.
– Obzirom da je, evo, konkretno kod Wizz Aira veliki broj aviona na servisu, oko 50, tako i sve ostale aviokompanije su zahvaćene time. Očekujemo da će do jeseni se ti avioni početi vraćati sa servisa, pristizati novi i da će doći do balansa – rekao je Halilčević.
Dok se vode pregovori, a radna mjesta trenutno nisu ugrožena, iz SDP-a traže održavanje tematske sjednice Skupštine, navodeći u zahtjevu da zahtijevaju odgovore.
– Podaci o broju prevezenih putnika i broju letova u februaru, martu i aprilu upućuju da je stanje alarmantno i da je aerodrom pred zatvaranjem – poručuje Žarko Vujović, predsjednik Skupštine TK.
– Aerodrom Tuzla je jedno od strateških preduzeća i sigurno da ćemo podržati sve napore menadžmenta i njihovih organa – dodaje.
Dugogodišnji novinar Zlatko Dukić problem vidi u dvije političke struje na različitim nivoima, pa se prepucavanja reflektuju i na građane.
– Ti problemi se ne rješavaju jer viši nivoi vlasti nisu u najboljim odnosima sa nižim, kantonalnim i to se onda s kamatama naplaćuje – kazao je.
I dok tuzlanski aerodrom i njegovi uposlenici čekaju bolje dane, ostaje nada da će razvoj strateških preduzeća biti primarni cilj donosiocima odluka, umjesto prepucavanja i prebacivanja odgovornosti, izvijestio je BHRT.