Ugovor o izgradnji autoceste na Koridoru Vc, dionica Poprikuše – Nemila, potpisan je 16. studenoga/novembra 2020. godine.
Izvođač radova je Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S (Turska).
Nadzor nad izvođenjem radova vrši IRD Engineering S.r.l. (Italija).
Vrijednost Ugovora za izgradnju dionice Poprikuše – Nemila je 208.059.247,42 eura sa PDV-om, odnosno 177.828.416,60 eura bez PDV-a. Izgradnja ove dionice se finansira sredstvima osiguranim u okviru ugovora o zajmu sklopljenog s Europskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD) u visini od 70 milijuna eura, Europske investicijske banke (EIB) u visini od 90 milijuna eura te bespovratnim sredstvima Evropske unije u iznosu od 41,1 milijun eura koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).
Predviđeni rok izgradnje je 42 mjeseca odnosno maj 2024. godine.
Tehnički opis
Dionica Poprikuše – Nemila, ukupne dužine 5,5 km, gradi se prema ugovoru „design and build” (projektiraj i izgradi – žuti FIDIC).
Početak dionice je u neposrednoj blizini naselja Poprikuše, južno od grada Žepča. Na predmetnoj dionici od značajnijih objekata projektovan je tunel Golubinja (L=3659 m), mostovi Golubinja 1 (L=423,5/476,5 m) i Bosna (L=196/204 m) te vijadukti Golubinja 2 (L=138/138 m) i Kovanići (L=116/129 m). Dionici pripada i petlja poprikuše kao i Centar za kontrolu prometa.
Aktivnosti na gradilištu zaključno sa 31. 12. 2022.
Tunel Golubinja: Iskop i primarna podgrada, hidroizolacija, izrada podnožnog svoda, temelja i sekundarne obloge
Trasa autoceste: Zemljani radovi – iskopi, nasipi, obaloutvrda, armirani nasipi
Spojna cesta sa M17: Izrada nasipa, zamjena podtla osiguranje kosina
Natputnjak Kovanići: Izrada rasponske konstrukcije, ugradnja ležajeva, dilatacija, sigurnosna ograda
Most Golubinja 1: Izrada srednjih stubova i upornjaka, izrada rasponske konstrukcije, ugradnja ležajeva i dilatacija, sigurnosna ograda
Most Golubinja 2: Ugradnja dilatacija
Most Bosna: Ugradnja dilatacija