„Hljeb poskupio“, „ulje dostiglo rekordnu cijenu“, „brašno nikad skuplje“... informacije su koje građane svakodnevno „bombardiraju“ posljednjih mjeseci. Cijene sve više rastu, a plaće ostaju iste - onima koji je imaju.
KRIZA
Prema riječima prodavača i kupaca, jedna od najvećih prednosti je ta što za malo novca izađete punih kesa
„Hljeb poskupio“, „ulje dostiglo rekordnu cijenu“, „brašno nikad skuplje“... informacije su koje građane svakodnevno „bombardiraju“ posljednjih mjeseci. Cijene sve više rastu, a plaće ostaju iste - onima koji je imaju.
Tradicionalni šoping postao je za veliku većinu građana luksuz. Sve je manji broj ljudi koji za jaknu mogu odvojiti 100 ili 200 KM, kada su im potrebniji hljeb ili mlijeko čija cijena svakodnevno skače.
Zbog svega toga prodavnice takozvane second-hand robe postaju sve popularnije. Mnogim ljudima postalo je ne samo neophodno već i primamljivo da po niskim cijenama nađu super komade odjeće ili obuću.
Sve je manje onih koji su ranije, u nekim drugim i boljim vremenima, tvrdili da nikada ne bi kupili nešto na takvom mjestu. Sada mnogi na društvenim mrežama postavljaju videosnimke kupovine u „second-hand“ radnjama, gdje pronađu zaista dobru i kvalitetnu odjeću po “smiješnim“ cijenama.
Reporteri „Dnevnog avaza“ obišli su jedan „second-hand“ butik na Ilidži, gdje su razgovarali s kupcima i prodavačima, a većina je rekla da je jedna od najvećih prednosti ovih trgovina ta što za malo novca izađete punih kesa.
Čustović: Uvijek se može nešto izabrati. Avaz
Sanela Čustović nam je rekla da tu često svraća te istakla da u ovakvim prodavnicama za male pare može kupiti sve što joj treba.
- Širok je izbor odjeće i obuće, ima i markirane robe, kvalitetne su stvari, a po vrlo pristupačnim cijenama. U toku školovanja imala sam priliku raditi u ovakvim trgovinama, tako da znam kakvu robu kupujem. Bez obzira na to što je polovna, možemo naći i robu koja nije korištena. Uvijek se može nešto izabrati, pristupačne cijene, a kvalitetno, što je najbitnije - izjavila je Čustović.
Prodavačica u ovoj prodavnici rekla nam je da je primjetno veći broj kupaca od kada je kriza zahvatila cijeli svijet.
- Na taj način ljudi pokušavaju uštedjeti. Danas nam je značajna svaka marka - rekla je ova prodavačica.
VELIKA KLADUŠA
U ULICI ŠEHIDA