Podvožnjak u Buća Potoku svake godine donosi nevolje vozačima i pješacima sa pojavom jače kiše. Svako nevrijeme popraćeno grmljavinom, velika je muka za građane koji putem krenu do svoje kuće.
Svake godine ista priča. Ovo su samo neki od primjera kada je poplavilo ovo područje.
Nevrijeme u Sarajevu dogodilo se 9. juna 2020. godine.
Slična situacija dogodila se i 27. maja prošle godine kada je jedan automobil ostao zaglavljen uslijed poplave.
Dva mjeseca kasnije, ista priča, 27.09.2021. godine, ponovo poplavljen podvožnjak.
Vozač, koji je pokušao preći ispod poplavljenog podvožnjaka ostao je zarobljen u automobilu nakon što mu se vozilo ugasilo.
To veče, vatrogasci izlaze na teren i pomažu vozaču.
Poplava se dogodila i 5. decembra 2021. godine kada vozila nisu mogla normalno saobraćati ovom dionicom.
Petog juna ove godine ponovo se dogodio isti problem. Voda je izbila šaht a vozači iz pravca Buća Potoka su morali mijenjati traku kako bi zaobišli izvor nasred ceste.
Razlika od ranije je što kiša nije padala duže, pa se niko od vozača nije zaglavio u vodi.
Naravno, slična situacija dogodila se i sinoć kada je jako nevrijeme, praćeno grmljavinom i pljuskovima pogodilo glavni grad BiH.
Čini se da je ove godine najgora situacija bila. Vozilima se jedva krov vidio koliko su potopljena bila ispod vode.
Načelnik Općine Novi Grad Sarajevo Semir Efendić kaže kako je Vlada Kantona Sarajevo odgovorna za ovaj problem, a ne on.
Možda Jens Ole Kaslund, tehnički direktor u danskoj državnoj kompaniji Femern A/S, koja je zadužena za gradnju podvodnog megatunela, koji će kroz Baltičko more povezivati Dansku i Njemačku, ima rješenje.
U videosnimku ispod pogledajte kako je to izgledalo sinoć.