Nekoliko putnika u Mostaru s uredno kupljenim online kartama za autobusnu liniju do Splita ostali su bez svojeg prijevoza jer je prodano više karata od dostupnih mjesta u Centrotransovom autobusu koji prometuje na relaciji Sarajevo-Split.
Kako su rekli putnici, iako je bilo mjesta u autobusu, vozač ih nije htio primiti a, kako tvrde, ''probrao'' je strance te ih pustio u autobus.
Unatoč tomu što su vidjeli da je u autobusu ostalo praznih mjesta, ostali su bez prijevoza.
Iz Centrotransa za Bljesak su rekli da nisu usklađene online platforme, kojih ima više, s podacima koje je imao vozač na spomenutoj liniji te da je četiri mjesta morao ostaviti zbog rezervacija u Čapljini.
Kažu kako je u Mostaru ostalo pet putnika te da mogu sačekati sljedeći autobus koji vozi za Split.
Nažalost, prijevoz putnika često prate ovakve neugodne situacije a najčešće se putnici žale na prijevoz vozom u kojem se, uprkos kupljenim kartama i rezervacijama, mora stajati ili sjediti na podu jer se proda više karata nego što voz prima putnika.