Povodom 5. septembra, Dana „BH Telecoma“ kompaniju su posjetila djeca iz Udruženja „Srce za djecu oboljelu od raka“ sa direktorom Fikretom Kubatom.
Povod je bio i taj što je mjesec septembar mjesec u kojem se obilježava podizanje svijesti o djeci oboljeloj od raka.
Kubat se prvenstveno zahvalio na gostoprimstvu „BH Telecomu“ i podršci koju im pružaju od osnivanja 2003. godine.
- Ovo je poseban dan za Udruženje jer smo u „zlatnom septembru“, mjesecu u kom se potiče podizanje svijesti o djeci oboljeloj od raka, a naravno i za „BH Telecom“. Htjeli smo da svi ovaj mjesec budemo zlatni, htjeli smo lično da dođemo i donesemo prvi kontigent naših proizvoda iz shopa jer je „BH Telecom“, kao i uvijek prvi u svemu, naručio veću količinu naših proizvoda. Htjeli smo da se na ovaj način, zajedno sa dječicom, zahvalimo na kontinuiranoj podršci – kazao je Kubat.
Direktor je najavio da pored niza aktivnosti koje je Udruženje planiralo za ovaj mjesec, a koji se tiču podizanja svijesti o djeci oboljelo od raka, planiraju i projekat socijalnog poduzetništva. Cilj je da se mladi ljude koji su liječeni od kancera što više uključe u društvene aktivnosti.
Generalni direktor „BH Telecoma“ Sedin Kahriman sa ponosom je istakao podršku koju njegova kompanija pruža Udruženju.
- Povodom 5. septembra, Dana „BH Telecoma“, imali smo danas malo iznenađenje i posjetu djece iz Udruženja „Srce za djecu oboljelu od raka“ Kompanija uz Udruženja od njenog osnivanja. Podržali smo i kampanju „Moja kosa je tvoja kosa“ a prvi smo veliki korisnik web shopa „Srce“ koji predstavlja značajnu kariku u domenu socijalnog poduzetništva. Mi kao društveno odgovorna kompanija prvi smo korisnici tog servisa. Tu smo da budemo podrška Udruženju i mališanima - izjavio je Kahriman.