PRIJEDOR

Pokrenuta mobilna aplikacija za lakšu komunikaciju s građanima

Aplikacija građanima omogućava slanje žalbe ili upita lokalnoj upravi u svega pet klikova, nakon čega dobiju odgovor u roku od 48 sati

Prijedor: Lakša komunikacija gradskih vlasti i građana. Arhiv

Avaz.ba / Srna

11.5.2020

Prijedor je jedna od 18 lokalnih zajednica u BiH u kojoj je pokrenuta digitalna transformacija i u kojoj je izrađena mobilna aplikacija "eCitizen", koja omogućava lakšu komunikaciju građana i lokalnih vlasti, saopćeno je danas iz Gradske uprave.

Aplikacija je zajednička inicijativa građana, javnog i IT sektora i nastala je u okviru Projekta lokalnog ekološkog i ekonomskog upravljanja (MEG) koji finansira Vlada Švicarske, a sprovodi UNDP.

- Aplikacija građanima omogućava slanje žalbe ili upita lokalnoj upravi u svega pet klikova, nakon čega dobiju odgovor u roku od 48 sati. Osim toga, mobilna aplikacija ima za cilj i obavještavanje javnosti u nepredviđenim i vanrednim situacijama, poput prekida usluga i servisnih informacija - navodi se u saopćenju.


Mobilna aplikacija je prilagođena za android i IOS. Printscreen

Mobilna aplikacija je prilagođena za android i IOS, te se može preuzeti putem stranica "Google play" i "App store", a ovo softversko rješenje, kao i online platforma, dostupni su na stranici za "e-citizen.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.