Tadić: Dobila sam kritike od svih u sali, to znači da dobro radimo

Porodica Memić trpi jedan duži vremenski period, ali nije način da poslanici kupe na tome ovdje poene, kazala je Tadić

Tematska sjednica Parlamenta BiH o stanju u pravosuđu. M. KADRIĆ

Piše: E. H. / Avaz.ba

11.3.2020

Glavna državna tužiteljica Gordana Tadić, odgovarajući na pitanja zastupnika Predstavničkog doma Parlamenta BiH, poručila je da je sve današnje diskusije pažljivo saslušala.

- Sretna sam što sam dobila kritike od svih u sali, što znači da radim pravilno i da nema onih koji su zadovoljni radom Tužilaštva BiH. U predmetima ratnih zločina imamo tri strane i jedna je uvijek nezadovoljna, ali mi smo spremni da snosimo sve kritike, ali da se predmeti rade pravilno. Također, neko je spomenuo da je posao tužioca jako težak, i nije toliko težak ako ga neko pravilno radi. Tužilaštvo je predivan posao koji može da doprinese boljitku Bosne i Hercegovine. Ja znam da vas gledaju vaši birači i da vi kupite poene kod njih. Možda sam imala lapsus kad sam rekla da je ovo konferencija, ali je na kraju na to i ličilo. Gospodin Magazinović je govorio o predmetu ''Memić'' i taj predmet nije završen ni u Tužilaštvu Kantona Sarajevo. O tome može da govori gospodin Memić, otac, sestra, rodbina, a ne zastupnik da kupi poene na tome – poručila je Tadić.

Glavna tužiteljica Tužilaštva BiH Gordana Tadić. Avaz

Dodala je da će Tužilaštvo BiH nastaviti voditi svoj predmet u ovom slučaju.

- Predmeti se riješiti moraju, ali svako u svojim nadležnostima. Porodica Memić trpi jedan duži vremenski period, ali nije način da poslanici kupe na tome ovdje poene. Navedeno je hapsite, pa kakav je to način komunikacije s tužiteljicom? Mi imamo oko 8.000 lica u prijavama i istragama, a imamo 58 tužilaca koji rade po zakonu i Ustavu – istakla je Tadić.

Nakon izlaganja tužiteljice Tadić na tematskoj sjednici data je pauza nakon koje će se zastupnici izjasniti o predloženim zaključcima.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.