Kampanja "H4her" ima za cilj pružanje podrške ženama u svim sferama života, odnosno podizanje svijesti o jednakopravnosti žene u društvu, što se i poručuje kroz oficijelni hashtag kampanje #herlifeherchoice, što u prijevodu znači “njen život je njen izbor”.
Mnoge javne ličnosti podržale su kampanju: Damir Džumhur, Amel Tuka, Zana Marjanović, Sarah Čerkez, Ismir Jusko, Dalal Midhat, Džejla Ramović, Sonja Dvornik, Marija Hudolin, Nataša Janjić-Medančić itd.
Povodom toga su Sigurnoj kući uručena sredstva prikupljena od prodaje majica kampanje, koja su uplaćena u Fond za ekonomsko jačanje korisnica Sigurne kuće. Fond za ekonomsko jačanje je uspostavljen s ciljem rješavanja velikog izazova s kojim su suočene žene žrtve nasilja.
Naime, u Sigurnu kuću se smještaju majke s djecom, a nakon određenog perioda od šest do 12 mjeseci moraju se odlučiti žele li se vratiti mužu nasilniku ili započeti život ispočetka. Većina njih se odlučuje za drugu opciju, ali početi život od nule i s malom djecom izuzetno je teško, posebno kako nemaju nikakav izvor prihoda. Sredstva iz Fonda se koriste da bi im se olakšao taj prijelazni period, odnosno kako bi im se finansirao barem jedan mali dio troškova u procesu njihovog osamostaljivanja. Nažalost, sredstva su ograničena i ne predstavljaju nikakvo sistemsko rješenje.
Kampanju je pokrenula dizajnerica Hana Sirćo, a značajnu podršku realizaciji kampanje dali su Projekt zapošljavanja mladih (YEP) i Švicarska agencija za razvoj i saradnju (SDC).
"H4Her" tim nastavlja dalje s radom ekonomskim osnaživanjem žena i podizanjem svijesti o položaju žene u društvu.