NA LICU MJESTA

Prve mašine za gradnju tunela Ivan već na terenu!

Počinjemo gradnju autoputa do tunela Ivan i dio sjeverno od Zenice, čime će u gradnji biti 40 kilometara autoputa, kazao je jučer za “Avaz” Terzić

Mašine kompanije “Bossel” grade pristupne puteve. E. Trako

Piše: E. Trako

3.11.2019

Ugovor o gradnji tunela Ivan u nastavku gradnje Koridora 5C prema jugu potpisan je prošle sedmice, a već u prethodnih nekoliko dana prve mašine izašle su na teren!  Kako je pri potpisivanju ugovora naglasio Adnan Terzić, direktor “Autocesta FBiH”, ovo je veliki korak.

Sve prema planu

- Drago mi je da su ugovor o gradnji tunela dobile firme iz BiH. Počinjemo s gradnjom autoputa do tunela Ivan i dio sjeverno od Zenice, čime će u gradnji biti 40 kilometara autoputa - kazao je jučer za “Avaz” Terzić.

Reporteri našeg lista posjetili su novo gradilište na Bradini, gdje mašine kompanije “Bossel” grade pristupne puteve i dovoze materijal za ravnanje glavne platforme.

Šef gradilišta Emsad Trako kaže da su počeli i da za sada sve ide prema planu.

- Bitno je da se počelo, nama su pripali poslovi pripreme gradilišta i gradnje pristupnih puteva. Za sada je sve u najboljem redu. Malo nas usporava kišovito vrijeme, ali kao što vidite, radovi se odvijaju prema planu - kaže Trako.

Glavni izvođač radova na tunelu Ivan je domaća kompanija “Euro-Asfalt”, koja je i stekla reference praveći dosadašnjih 100 kilometara autoputa, koliko je sagrađeno u Federaciji BiH.

Tunel Ivan na autoputu A-1 koštat će 57.628.570 eura, odnosno 111,5 miliona KM bez PDV-a, a novac je osiguran kod Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) i bespovratnim grant sredstvima odobrenim od WBIF-a (sredstva EU).

Dužina tunela je skoro 1,7 kilometara i bit će prokopan ispod postojećeg tunela Ivan na magistralnoj cesti M-17. Detaljno, ukupna dužina desne tunelske cijevi je 1.721 metar, dok je lijeva tunelska cijev duga 1.761 metar.

Vidačković: Bez puta nema života. E. Trako

Zbog mašina koje su danima na terenu, vlada optimizam i nešto južnije, tačnije u mjestu Bijela, gdje će se raditi megaprojekt, tunel Prenj, najzahtjevniji objekt na budućem autoputu.

Vlada optimizam

Mještanin Drago Vidačković pun je optimizma i nade da će mašine stići i u njegov komšiluk i da će početi najveći građevinski poduhvat u poslijeratnoj BiH.

- Bez puta nema života. Ovo mjesto je pretrpjelo velika razaranja u agresiji na BiH. Vjerujem da bi autoput vratio život ovdje. Svi se tome radujemo - kaže Vidačković i pokazuje nam obrise Prenja kuda bi trebala ići trasa autoputa.

quote
<p>1,7 kilometara dužina je tunela Ivan, 57,6 miliona eura koštat će gradnja</p>
Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.