Nastavlja se kampanja „Zdravlje je najveće bogatstvo“ najjačeg medija u Bosni i Hercegovini „Dnevnog avaza“.
Cilj ovog projekta je, podsjetit ćemo, podići svijest stanovništva o značaju brige o zdravlju i prevenciji oboljenja.
Neophodno je istaći i da je prvih 50 raspoloživih pozicija za ultrazvuk srca podijeljeno samo tri sata nakon početka kampanje. Pregledi se vrše u „Mojoj klinici“, koja je donirala besplatne preglede.
- Pacijenti su jako zadovoljni što zahvaljujući „Dnevnom avazu“ mogu obavljati ovakve preglede i „Moja klinika“ će i u budućnosti podržavati ovakve projekte – izjavila je diplomirana sestra iz „Moje klinike“ Naida Sahačić.
Svoje zadovoljstvo nisu krili ni pacijenti koje smo zatekli u klinici. Meho Šuman i Hazima Demir su 76-godišnji supružnici, kojim je, kako kažu, ova „Avazova“ kampanja dobrodošla.
- Ja imam problema sa srcem, osjećam da mi preskače i to me malo brine, zato sam i došao. A pročitao sam za ovu akciju u „Dnevnom avazu“ i ovo dobro dođe, posebno nama, penzionerima – kazao je Meho Šuman.