Kampanja „Zdravlje je najveće bogatstvo“ najjačeg medija u Bosni i Hercegovini „Dnevnog avaza“ pobudila je veliko interesovanje kod bh. građana. Cilj ovog projekta je podići svijest stanovništva o značaju brige o zdravlju i prevenciji oboljenja.
- Svih 50 raspoloživih pozicija za ultrazvuk srca podijelili smo u prva tri sata otkako smo otvorili telefone – kazao je specijalista interne medicine i kardiolog Emir Talirević iz „Moje klinike“ koja je donirale besplatne preglede.
Upravo to, tvrdi on, pokazuje potrebu za ovom vrstom dijagnostike u Kantonu Sarajevo.
- Imali smo pacijente s bajpasima i srčanim popuštanjima, sa plućnim hipertenzijama, koji ne mogu doći na red za ovu vrstu dijagnostike. Samo je jedan nalaz do sada bio uredan – naglašava doktor Talirević.
Jedan od pacijenata koji je iskoristio „Avazov“ kupon za pregled kazao je kako je ova kampanja od velikog značaja za građane.
- Već sam imao operaciju srca. Ne mogu da hodam i jedva dišem, nadam se da će mi ovaj doktor pronaći lijek – rekao nam je Nazif Kesić.