Kapitalni projekt gradnje vijadukta Babina rijeka, koji se veže za vijadukt Pehare i ima najduži raspon stubova, 165 metara, privodi se kraju, a sredinom septembra bit će i spojen.
Dvije konstrukcije
Ekipa “Dnevnog avaza” posjetila je radilište, gdje se privodi kraju gradnja vijadukta Babina rijeka, započeta prije tri godine, visokog 120 metara. Most se sastoji od dvije odvojene konstrukcije, lijeve od 389 metara i desne 380 metra, a čije se povezivanje očekuje u septembru.
Prema riječima Samira Pirića iz „Autocesta FBiH“, s obzirom na velike visine i raspone, kao i tešku konfiguraciju tla, gradnja ovog vijadukta predstavlja veoma zahtjevan zadatak. Trenutno se, kaže, betonira rasponska konstrukcija.
Na najvećem gradilištu u Bosni i Hercegovini - Koridoru 5C u Zenici svi radovi teku planiranom dinamikom, a iako je poddionica autoputa A1, Klopče - Donja Gračanica, jedan od najzahtjevnijih na cjelokupnom koridoru, radovi teku planiranom dinamikom.
Ugovoreni radovi
- Do sada je procent izvršenih ugovorenih radova na poddionici Klopče - Donja Gračanica 67, dok završetak svih radova očekuju do kraja građevinske sezone 2020. godine – najavljuje Pirić.
Poddionica presijeca tri klizišta
Radovi na poddionici vrše se u geološki vrlo složenim terenskim uvjetima, koji nisu detaljno obrađeni u glavnom projektu, pa je došlo do prilagodbe trase autoputa.
- Na više lokacija aktivirana su klizišta. Sama trasa ove poddionice presijeca tri velika klizišta, Talame, Ričice i Pehare – kaže Pirić.