Zeničanka Nisveta Kozlić, autorica knjige za djecu „Leptir - priče o nevidljivim krilima“, dobitnica je godišnje nagrade za najinovativniju odgajateljicu u BiH. Knjiga govori o dječaku heroju Ismailu Zulfiću iz Zenice, ali kroz prizmu diskriminacije, poteškoća i nerazumijevanja bh. društva koje još nije zrelo da prihvati drugog i drugačijeg.
Simbolična zahvala
Kozlić u predškolskom odgoju i obrazovanju radi 13 godina. Ne krije da se nije nadala nagradi, ali joj itekako imponira. - Istovremeno se osjećam odgovornom da odgajateljski posao radim još bolje. Znam da širom naše zemlje postoje nastavnici i odgajatelji koji provode divne prakse – kaže Kozlić
Knjiga je nastala kada je dječak Zulfić došao u obdanište „Sindibad“ u kojem Kozlić radi.
- Knjiga je i simbolična zahvala svima koji su na neki način pomogli dječaku Zulfiću da raširi svoja krila i krene u stvarni svijet. To su događaji koji su do sada pratili život dječaka – pojašnjava Kozlić.
Zvijezda vodilja
Porodica Zulfić također je oduševljenja što je o Ismailu napisana knjiga o kojoj će se, kako kažu, moći pričati vječno jer je pisana s puno ljubavi i emocija.
- Ponosni smo na Nisvetu i kolektiv „Sindibada“ što su Ismailov boravak krunisali prelijepom knjigom. On se možda neće sjećati svih trenutaka u vrtiću, ali će imati za spomen ovu knjigu. Svaku noć pred spavanje voli da mu je čitam jer, kako kaže, sjeti se svih slika i trenutaka iz vrtića. Nisveta je za Ismaila bila i ostala posebna zvijezda vodilja koja mu je izgradila "čvrste temelje" samopouzdanja, hrabrosti, poštovanja i sve ono lijepo što mu treba kroz život – kaže Elmina Zulfić, Ismailova majka.
Slijedi dopunjeno izdanje
Kozlić dodaje da nije bilo poteškoća tokom pisanja jer je ono bilo prenošenje nakupljenih emocija na papir, ali i zahvala svima koji su doprinijeli da dječak prihvati sebe i krene u život. Najavljuje da će nastaviti pisati dopunjeno izdanje knjige „Leptir“ jer je, kako kaže, povratna informacija čitalaca bila da se čita u jednom dahu i da žele još. Planira objaviti i prvi priručnik za rad s djecom bez gornjih ekstremiteta u ranom uzrastu, s akcentom na praktične aktivnosti i lično iskustvo.