Na 40. međunarodnom sajmu turizma, koji se od 22. do 25. februara održava u Beogradu, svoju turističku ponudu, kulturu, običaje, vina, specijalitete i ostale proizvode koji privlače turiste, predstavlja blizu 1.200 izlagača iz 56 zemalja, a među njima je i BiH.
Na ovogodišnjem sajmu BiH je predstavljena na zajedničkom štandu, koji uz turističke zajednice iz BiH, okuplja i nekoliko reprezentativnih turističkih agencija iz BiH.
Turistička zajednica Hercegovačko-neretvanskog kantona (HNK), zajedno je s turističkim agencijama iz Hercegovine, predstavila je kreativni turistički brand "Hercegovina".
U moderno dizajniranom paviljonu Turističke zajednice HNK na megaposterima predstavljeni su najinteresantnije destinacije Hercegovine i turistički proizvodi.
Na štandu su se okupili i poznati Mostarce sa svih strana svijeta i njihove prijatelje, koji su taj način doprinijeli popularizaciji turističke ponude Hercegovine, saopćila je Turistička zajednica HNK.